МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Зміст і послідовність виконання завдань.1. Завантажити Microsoft Access. Cтворіть нову базу даних і Зберегти її з ім’ям ПР19 в папці Мої документи\Група\Пр19. 2. Створити структуру таблиці Студенти згідно таблиці 1. Таблиця 1.
3. Створити структуру таблиці Дисципліни згідно таблиці 2. Таблиця 2.
4. Створити структуру таблиці Викладачі згідно таблиці 3. Таблиця 3
5. Введіть обмеження на дані, що вводяться в поле «Посада»; повинні вводитися тільки слова Професор, Доцент чи Асистент. 6. Задайте текст повідомлення про помилку, що буде з'являтися на екрані при введенні неправильних даних у поле «Посада». 7. Задайте значення за замовчуванням для поля «Посада» у виді слова Доцент. 8. Введіть обмеження на дані в поле [Код]; ці дані не повинні повторюватися. 9. Створити структуру таблиці Оцінки згідно таблиці 4. Таблиця 4.
10. РоЗробити схему даних, тобто створити зв'язки між таблицями згідно малюнка 1. Малюнок 1. 11. Створити форми Студенти,Дисципліни, Оцінки і Викладачі. 12. Заповніть даними таблиці за допомогою форм. 13. В таблиці Викладачі перевірте реакцію системи на введення неправильних даних у поле «Посада». 14. Змінити ширину кожного поля таблиці відповідно до ширини даних. 15. Зробити пошук у таблиці викладача Миронова. 16. Додати в таблицю ще один запис. 17. Зробити заміну даних: змінити заробітну плату ассистенту Сергєєвій з 1450 гр. на 1470гр. 18. Зробити сортування даних у поле «Рік народження» за спаданням. 19. Зробити фільтрацію даних по полях «Посада» і «Дисципліна». 20. Переглянути створену таблицю, як вона буде виглядати на аркуші папера при друкуванні. 21. Роботу продемонструйте викладачу і складіть звіт. Читайте також:
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|