Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






ТЕХНОЛОГІЯ ВИКОНАННЯ РОБІТ

Відповідно до раніше виконаних технологічних розрахунків, календарного графіку та вимог ДБН В.1.3-2:2010, СНиП 3.03.01-87, використовуючи також учбову та довідкову літературу треба детально спланувати процеси мурування. На поверху треба виділити захватки з умов, щоб на захватці на висоту ярусу бригада виконувала роботу за одну, або цілу кількість змін. Для виконання робіт треба підібрати комплект засобів підмощування. Краще його мати на всю захватку, щоб була можливість своєчасно переставляти і підіймати його на потрібну висоту, та подавати цеглу. На плані треба показати робочі місця ланки мулярів з розташуванням на ньому необхідних матеріалів. Схеми роботи мулярів треба обов’язково ув’язувати з календарним графіком виконання робіт, тобто планувати в часі та просторі. Так, якщо в календарному графіку передбачено по кожному поверху спочатку улаштування стін, а потім колон і перекрить, то приймаються стандартні засоби підмощування – столи довжиною 5,5 метри, шириною 2,5 метри, висота яких може змінюватися від 1 до 2 метрів. Такі столи розраховані на навантаження 250 кг/м2 , а тому на них подають краном цеглу та розчин. Відповідно облаштовується і робоче місце муляра.

В розділі технології виконання робіт треба детально описати процеси мурування, використовуючи СНиП 3.03.01-87, учбову та довідкову літературу, відповідно до конкретних умов давати конкретні технологічні рішення направлені на отримання будівельної продукції установленої стандартами якості в заплановані терміни у відповідності до календарного графіка. Треба вказувати, що, після завершення мурування першої захватки першого поверху комплексна бригада, яка складається з арматурників, зварювальників, слюсарів та бетонників, влаштовує колони та монолітне перекриття за конкретну (по календарному плану) кількість змін. А (теж конкретну кількість діб) відводиться на твердіння бетону. Після завершення мурування другої захватки бригада мулярів переходить на другий поверх і починає мурування першої захватки, в той час як бетонники влаштовують монолітне перекриття на другій захватці першого поверху.

Технологічний процес мурування треба описувати детально, починаючи з того, що по вуглах та через (виходячи з конкретних умов) потрібну кількість метрів з допомогою нівеліру установлюються та надійно закріплюються порядовки і далі всю технологічну послідовність виконання процесу мурування.


Читайте також:

  1. III. Виконання бюджету
  2. III. Вимоги безпеки під час виконання роботи
  3. III. Вимоги безпеки під час виконання роботи
  4. III. Вимоги безпеки під час виконання роботи
  5. IV. ВИСТАВКА ТА ОЦІНЮВАННЯ РОБІТ
  6. IІІ. Послідовність виконання курсової роботи
  7. Qзабезпечення виконання завдань кожним відділом.
  8. V. Виконання вправ на застосування узагальнювальних правил.
  9. V. ІНДИВІДУАЛЬНІ ЗАВДАННЯ ДЛЯ САМОСТІЙНОЇ РОБОТИ ТА МЕТОДИЧНІ РЕКОМЕНДАЦІЇ ДО ЇХ ВИКОНАННЯ
  10. А а) робітники
  11. А) Заробітна плата її форми та системи.
  12. А) Заробітна плата, її форми та системи.




Переглядів: 1527

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
ВИБІР ІНШИХ ЗАСОБІВ МЕХАНIЗАЦIЇ, IНСТРУМЕНТУ ТА IНВЕНТАРЯ | ОХОРОНА ПРАЦІ ТА ДОВКІЛЛЯ

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.003 сек.