Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Адміністративно-правові норми

норми — це оптимальний шлях до досягнення мети, передбаченої нор­мою. Отже, йдеться про доцільність у межах законності.

Доцільність органічно пов'язана із законністю та обгрунтованістю, однак збігається з ними не завжди. Тобто доцільність може виступати як самостійна категорія, мати самостійне значення, відігравати у правоза-стосуванні самостійну роль.

Про це свідчить та обставина, що в управлінській практиці нерідко трапляються випадки скасування законних актів управління внаслідок їх недоцільності. Прикладом може бути рішення про відміну окремих нор­мативних актів, що регулюють правовідносини у певній сфері, у зв'язку з прийняттям нормативного документа, який сприяє комплексному і сис­темному здійсненню цього процесу. Наприклад, постановою Кабінету Міністрів України від 12 січня 1996 р. у зв'язку з прийняттям Водного кодексу група нормативних актів визнана такими, що втратили силу.

Аналіз законності, обгрунтованості та доцільності як найважливіших вимог, яких мають додержуватися у процесі застосування адміністратив­но-правових норм, свідчить, що вони, з одного боку, перебувають у не­розривній єдності, а з другого — кожна з них має самостійне значення.

Процес реалізації адміністративно-правових норм нині далекий від ідеального. Такий його стан є характерним наслідком існування кризо­вих явищ у державному управлінні. В механізмі адміністративно-право­вого регулювання ця ситуація проявляється у недієздатності багатьох ад­міністративно-правових норм, великій кількості правопорушень адмі­ністративного та дисциплінарного характеру, в дуалістичності і структур­ній незавершеності адміністративної реформи.


ГЛАВА 4 Адміністративно-правові відносини


Читайте також:

  1. Адміністративно-правові (організаційно-адміністративні) методи мотивації
  2. Адміністративно-правові відносини
  3. Адміністративно-правові відносини
  4. Адміністративно-правові відносини та адміністративно-правові норми
  5. Адміністративно-правові відносини та юридичні факти
  6. Адміністративно-правові методи забезпечення економічного механізму управління охороною довкілля
  7. Адміністративно-правові норми
  8. Адміністративно-правові норми поділяють на види за різними критеріями.
  9. Адміністративно-правові та суспільні відносини
  10. Баланс гумусу на полях сівозмін господарства, норми внесення органічних добрив на полях сівозмін
  11. Бюджетні правовідносини: об’єкти, суб’єкти, норми бюджетного права




Переглядів: 805

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Реалізація адміністративно-правових норм | Сутність адміністративно-правових відносин

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.003 сек.