Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Віднімання трицифрових чисел виду 600-270. Периметр трикутника

Мета: вчити учнів віднімати трицифрові числа виду 600-270; формувати вміння розв'язувати задачі; вдосконалювати вміння знаходити периметр трикутника; розвивати увагу, математичне мовлення; виховувати старанність.

Хід уроку.
I. ОРГАНІЗАЦІЙНИЙ МОМЕНТ
II. АКТУАЛІЗАЦІЯ ОПОРНИХ ЗНАНЬ
1. Перевірка домашнього завдання
2. Гра «Шифрувальник»
— Обчисліть значення виразів. За допомогою стрілок з'єднайте прямокутники в порядку спадання значень виразів.
— Дізнайтеся, яку тварину називають річковим конем.

Відповідь: гіпопотам.
3. Гра «Мисливець»

4. Робота за картками індивідуального контролю
Картка 1
1) Обчисліть приклади.
450-380 440+280 780-590
2) Розв'яжіть задачу.
У трьох клітках було 38 кролів. У першій і другій клітках разом було 23 кролі, а в другій і третій — 17 кролів. Скільки кролів було в кожній клітці окремо?
Картка 2
1) Обчисліть приклади.
520-370 650+190 840-250
2) Розв'яжіть задачу.
Оксанка купила 2 зошити по 60 к. кожний і лінійку за 1 грн. Скільки грошей витратила Оксанка?
IIІ. ПОВІДОМЛЕННЯ ТЕМИ УРОКУ
— Сьогодні на уроці ми розглянемо віднімання трицифрових чисел виду 600-270.
IV. ВИВЧЕННЯ НОВОГО МАТЕРІАЛУ
1. Підготовча робота (с 90, завдання 580)
2. Пояснення нового матеріалу (с. 91, завдання 581)
— Розгляньте записи.
— Поясніть обчислення. 600-270=... (600 - 200 400; 400 -70- 330)
— Який спосіб використали під час розв'язання цього прикладу? (Послі давне віднімання)
3. Первинне закріплення (с. 91, завдання 582)
Учень біля дошки пояснює розв'язання прикладу аналогічно до попереднього.
800-320 = ... 800-300=500 500 - 20 = 480
Фізкультхвилинка
V. РОЗВИТОК МАТЕМАТИЧНИХ ЗНАНЬ
1. Обчисліть приклади самостійно (с 91, завдання583)
— Перевірте розв'язання. Учні пояснюють прийоми обчислень.
2. Робота над задачею (с. 91, завдання584)
— Прочитайте задачу.
— Скільки було трилітрових банок? (6)
— У банки якої місткості перелили сік? (У дволітрові банки) 6 банок по 3 л? банок по 2 л
— Про що дізнаємося спочатку? (Скільки літрів соку всього.)
— Чи можемо ми другою дією відповісти на питання задачі? (Так)
— Якою дією відповідатимемо на питання задачі? (Діленням) Сильніші учні розв'язують задачу самостійно виразом, усі решта — подіях.
Розв'язання 1) 3•6 = 18 (л) — соку всього 2)18:2 = 9(6.)
Відповідь: узяли 9 дволітрових банок. Перевірка виконаної роботи.
3. Робота з геометричним матеріалом (с. 91,завдання 586)
Робота за рядами
1 и ряд обчислює периметр першого трикутника;
2 й ряд обчислює периметр другого трикутника; 3-й ряд обчислює периметр третього трикутника.
— Виміряйте сторони трикутника.
— Знайдіть його периметр.
— Що таке периметр?
— Як обчислити периметр прямокутника?
4. Фронтальна робота над задачею (с. 91,завдання585)
— Прочитайте задачу.
— Яка відстань від Києва до Полтави? (200 км)
— Від Львова до Полтави? (680 км)
— Від Києва до Харкова? (430 км)
— Що треба зробити, щоб знайти відстань від Полтави до Харкова? (430-200 = 230(км))
— Знайдіть відстань від Львова до Києва. (680-200 = 480 (км))
5. Завдання з логічним навантаженням (с 91, завдання 587)
— Прочитайте задачу.
— Чи можемо ми дізнатися, скільки коштує 2 кг цукерок по 9 грн? (9•2 = = 18 (гри))
— Як дізнатися, скільки коштують 4 кг цукерок по 6 грн? (6•4 = 24 (грн))
— Скільки всього грошей витратили? (18+24 = 42 (грн))
— За скільки кілограмів заплатили 42 грн? (2+4 = 6 (кг))
— Чи можемо ми відповісти на запитання задачі? (42:6=7 (грн) — коштує 1 кг суміші)
VI. ПІДСУМОК УРОКУ.

— Що називається периметром?
— Як називається фігура, у якої три сторони і три кути?
VII. ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ

С. 92, завдання 588; 589.

 


Читайте також:

  1. II. Множення круглих багатоцифрових чисел на розрядні числа.
  2. N – чисельність популяції
  3. Аксіома неперервності дійсних чисел
  4. Алгоритм додавання цілих невід’ємних чисел
  5. Алгоритми переведення чисел з однієї позиційної системи числення в іншу
  6. Аналіз чисельності, складу і руху персоналу
  7. Введення чисел.
  8. Верхня і нижня грані дійсних чисел
  9. Виведення формул для знаходження площі паралелограма, трикутника, трапеції. Формули для знаходження площ поверхонь просторових геометричних фігур.
  10. Визначення добутку двох цілих невід’ємних чисел як числа елементів декартового добутку двох скінченних множин
  11. Визначення добутку на множині цілих невід’ємних чисел, його існування та єдиність. Операція множення та її основні властивості (закони).
  12. Визначення добутку цілих невід’ємних чисел через суму. Операція множення цілих невід’ємних чисел




Переглядів: 1048

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
 | 

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.003 сек.