Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Ділення виду 80:8, 700:7. Розв’язування задачі на три дії.

Мета: з'ясувати прийоми обчислень для випадків ділення виду 80 : 8; 700 : 7; формувати вміння розв'язувати задачі на дві дії, пов'язані з одиничною нормою; вдосконалювати обчислювальні навички; розвивати мислення, математичне мовлення; виховувати інтерес до математики.

Хід уроку.
I. ОРГАНІЗАЦІЙНИЙ МОМЕНТ
II. АКТУАЛІЗАЦІЯ ОПОРНИХ ЗНАНЬ 1. Перевірка домашнього завдання
III. ПОВІДОМЛЕННЯ ТЕМИ І МЕТИ УРОКУ
— Сьогодні на уроці ви дізнаєтеся, як виконувати ділення виду 80 : 8; 700 : 7.
IV. ВИВЧЕННЯ НОВОГО МАТЕРІАЛУ
1. Усні обчислення (с. 120, завдання 758)
2. Обчислення за зразком (с 120, завдання 759)
Користуючись зразком, учні знаходять частки та пояснюють спосіб обчислення. Зразок 80:8=10 80 — це 8 десятків.
Якщо 8 десятків ділимо на 8 одержимо 1 десяток, тобто число 10. 700: 7 = 100 700 — це 7 сотень.
Якщо 7 сотень ділимо на 7 одержимо 1 сотню, тобто число 100. Пам'ятка
1) Замінюю кругле число більш крупною розрядною одиницею: дес. (com.)
2) Ділю число розрядних одиниць на число, отримую одну розрядну одиницю.
3) Результат подаю в одиницях. 60 : 6 = 6 дес. : 6 = 1 дес. = 10 600 :6 = 6 сот. : 6 = 1 сот. = 100
Фізкультхвилинка
V. РОЗВИТОК МАТЕМАТИЧНИХ ЗНАНЬ
1. Колективна робота над задачею (с. 120, завдання 760)
— Прочитайте питання задачі. (Скільки кілограмів цукру можна одержати із 600 кг таких буряків?)
— Як ви вважаєте, більше чи менше кілограмів цукру можна одержати із 600 кг таких буряків?
— Повторіть питання задачі.
— Що треба знати, щоб відповісти на питання задачі?
— Якою дією відповімо на питання задачі? (Дією ділення)
— Чи можна відразу відповісти на питання задачі?
— Що треба знати, щоб знайти, скільки кілограмів цукрових буряків потрібно, щоб одержати 1 кг цукру?
— Якою дією відповімо на запитання? (Дією ділення)
— Тепер можна відповісти на головне питання задачі? (Так)
— Складіть план розв'язання задачі. (Першою дією дізнаємося, скільки кілограмів цукру можна одержати з І кг цукрових буряків. Другою дією дізнає мося, скільки кілограмів цукру можна одержати із 600 кг таких буряків.)
— Запишіть розв'язання. Розв'язання
1) 24 : 4 = 6 (кг) — цукрових буряків потрібно, щоб одержати 1 кг цукру; 2)600:6=100(кг)
Розв'язання можна записати виразом: 600 : (24 : 4) = 100 (кг)
— Запишіть відповідь до задачі. (Відповідь: 100 кг цукру можна одержати із 600 кг таких буряків.)
Після цього учні складають обернену задачу» щоб знайти число 600.
2. Самостійне розв'язування задачі (с. 120, завдання 761) Ознайомившись з умовою задачі, учні за схемою складають план
розв'язування і записують розв'язання. Розв'язання
1) 90 — 60 = 30 (м) — витратили на сукні;
2) 30:3 = 10 (суконь)
Відповідь: 10 суконь пошили.
3. Складання рівностей (с. 120,завдання762)
Колективне виконання завдання. Один учень працює біля дошки, решта — в зошитах.
— Запишіть у вигляді рівностей подані твердження.
• Число 680 менше від числа а на 140. (680 -а) = 140
• Число b більше від числа 6 у 3 рази. b:6 = 3
4. Розв'язування логічних завдань 1)С. 121, завдання 763.
У трьох пакетах було порівну горіхів. Коли з кожного пакета взяли по 6 горіхів, то в них стало стільки горіхів, скільки було раніше в двох пакетах. Скільки горіхів було в кожному пакеті спочатку?
Розв'язання
У трьох пакетах було 3 однакові частини горіхів, коли взяли 6-3-18 горіхів, стало дві однакові частини. Отже одна частина — це 18 горіхів.
Відповідь: 18 горіхів було в кожному пакеті спочатку.
2) Сто курей за сто днів з'їдають 100 пудів зерна. Скільки пудів зерна з'їдять 10 курей за 10 днів? (1 пуд)
VI. ПІДСУМОК УРОКУ
— Що вивчали на уроці? Наведіть приклади.
VII. ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ С. 121, завдання 764; 765

 


Читайте також:

  1. I. Органи і системи, що забезпечують функцію виділення
  2. III. За виділенням або поглинанням енергії
  3. IV Етап: Вибір стратегії керування виявленими ризиками й виділення пріоритетних напрямків роботи
  4. VII. Філо- та онтогенез органів виділення
  5. А) Задачі, що розкривають зміст дій
  6. АВТОМАТИЗАЦІЯ РОЗВ’ЯЗУВАННЯ КОМПЛЕКСУ ЗАДАЧ З ОБЛІКУ ОСНОВНИХ ЗАСОБІВ ТА НЕМАТЕРІАЛЬНИХ АКТИВІВ
  7. Алгоритм розв’язання задачі
  8. Алгоритм розв’язання задачі
  9. Алгоритм розв’язання розподільної задачі
  10. Алгоритм розв’язування задачі
  11. Алгоритм розв’язування задачі
  12. Алгоритм розв’язування задачі




Переглядів: 459

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
МАТЕМАТИКА 26.02 | 

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.014 сек.