МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Центр інвестицій (корпорація)1.1. Центри прибутку 1.1.1. Центр прибутку 1 (підприємство 1) 1.1.1.1. Центри доходу . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 1.1.1.2. Центри витрат . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 1.1.2. Центр прибутку 2 (Відділ 1.1) 1.1.2.1. Центри доходу . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 1.1.2.2. Центри витрат . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 1.1.3. Центр прибутку Х (підприємство Х) . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 1.2. Центри витрат корпорації . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . Усе вищевикладене свідчить, що фінансова структура є складною системою, незважаючи на її зовні оманну простоту, тому що вбирає в себе всю організаційну структуру, унаслідок чого і виникає можливість об’єднання (сполучення) в одній структурній одиниці (ЦФВ) одночасно відповідальності за виконання функціональних обов'язків і фінансової відповідальності. Це відкриває широкі можливості управління за схемою – спочатку спланувати, а потім проконтролювати виконання планових показників на всіх рівнях (знизу доверху) та у всіх розрізах (по продуктах, регіонах, технологіях) і на всіх етапах (від закупівель до продажів). В подальшому розробляють бюджетну структуру (склад бюджетів. Оскільки фінансову структуру формують на основі організаційної структури, тому остання на початок проведення робіт з бюджетування повинна бути зафіксована, (перевірена і затверджена) з врахуванням всіх внесених змін. У протилежному випадку невраховані аспекти, що з'ясовані пізніше, вимагатимуть змін (істотного коригування) вже виконані роботи. Перевірку організаційної структури підприємства здійснюють в такому порядку: 1. Уточнення організаційної структури підприємства. 2. Оцінка реального стану організаційної структури підприємства, уточнення складу і підпорядкованості організаційних ланок – служб, підрозділів (цехів, відділів тощо); 3. Розроблення організаційної схеми, яка відбиває стан організаційної структури на даний момент; 4. Затвердження організаційної схеми генеральним директором як внутрішнього документа. Приклад розробленої схеми організаційної структури підприємства наведено на рис. 4.1. Для здіснення подальшої роботи з бюджетування організаційні структури підприємства необхідно представити як перелік організаційних ланок (служб, відділів, цехів, інших підрозділів), представлений у виді ієрархії. Ієрархія цілком відбиває всі рівні підпорядкованості організаційної структури. Такий перелік організаційних ланок будемо надалі називати класифікатором. Він необхідний для визначення складу центрів відповідальності. Для розробки класифікатора організаційних ланок необхідно дотримуватись певного порядку дій: 1. Усі підрозділи організаційної схеми виписати в порядку підпорядкованості в послідовності ”зверху униз”, тобто починаючи з верхніх ступіней ієрархії (генеральний директор, керівники служб) до низових ланок (цеху, відділів, ділянок, секторів, бригад, окремих виконавців). 2. Підрозділи одного рівня представити в переліку ”зверху вниз” у тій послідовності, у якій вони зазначені в організаційній структурі ”ліворуч праворуч”. Усі організаційні ланки підприємства пронумерувати як багаторівневий список з визначенням (вказівкою) внутрішніх рівнів. Узагальнимо розробку класифікатора на прикладі (на основі організаційної структури): 1. Компанія Читайте також:
|
||||||||
|