Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Модуль №1 «_________________________________»

МІНІСТЕРСТВО ОСВІТИ І НАУКИ УКРАЇНИ

НАЦІОНАЛЬНИЙ АВІАЦІЙНИЙ УНІВЕРСИТЕТ

 

 

НОРМАТИВНО-ПРАВОВЕ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ІНФОРМАЦІЙНОЇ БЕЗПЕКИ

 

Лабораторний практикум

для студентів напряму 6.170101

«Безпека інформаційних і комунікаційних систем»

 

Київ 2014

 

УДК

ББК

 

Укладачі: доктор техн. наук Юдін О.К., доктор техн. наук Луцький М.Г., кандидат техн. наук Чунарьова А.В., Яковенко О.Л.,

Рецензент:доктор техн. наук О.Г.Корченко

Затверджено на засіданні методично-редакційної ради Національного авіаційного університету (протокол № від )

  Нормативно-правове забезпечення інформаційної безпеки: лабораторний практикум / уклад.: О.К.Юдін, М.Г. Луцький, А.В.Чунарьова, О.Л.Яковенко. – К.: НАУ, 2014. – с.32.

 

Містить методичні рекомендації, теоретичний матеріал, практичні завдання до виконання лабораторної роботи студентів.

Для студентів напряму 6.170101 «Безпека інформаційних і комунікаційних систем».

ВСТУП

Лабораторний практикум з дисципліни «Нормативно-правове зебезпечення інформаційної безпеки», що є складовою частиною професійної підготовки фахівців за напрямом 6.170101 «Безпека інформаційних і комунікаційних систем», – навчальний посібник щодо виконання лабораторних робіт з цієї дисципліни для студентів інституту комп’ютерних інформаційних технологій НАУ.

Курс «Нормативно правове забезпечення інформаційної безпеки» має за мету надати студентам знання та основні поняття з основ нормативно-правового забезпечення інформаційної безпеки держави, як однієї з найважливіших сфер діяльності в умовах входження держави в інформаційне суспільство. Завдання методичних вказівок – визначити основні терміни, поняття та категорії нормативно-правового забезпечення інформаційної безпеки на рівні тлумачення та відтворення, для їх практичного застосування та втілення у процесі фахової діяльності майбутнього спеціаліста з інформаційної безпеки. Студенти повинні навчитися вільно орієнтуватися в питаннях нормативно-правового забезпечення інформаційної безпеки держави; характеризувати основні властивості нормативної-правової бази забезпечення інформаційної безпеки; здійснювати класифікацію нормативно-правових актів України; самостійно визначати місце нормативно-правового забезпечення інформаційної безпеки в загальній системі інформаційної безпеки; самостійно давати характеристику стану законодавчої бази у сфері нормативно-правового забезпечення інформаційної безпеки; самостійно вирішувати складні нормативно-правові питання щодо організації інформаційної безпеки підпорядкованої структури в межах чинного законодавства; роз’яснювати та характеризувати основні поняття конституції України, та її розділів і норми стосовно інформатизації та захисту інформації. Знання та вміння, отримані під час вивчення даної дисципліни, будуть використані як базові для опанування переважної більшості дисциплін професійної та практичної підготовки фахівця напряму 6.170101 «Безпека інформаційних і комунікаційних систем», серед яких «Інформаційно – комунікаційні системи та мережі», «Теорія інформації та кодування», «Технології програмування», «Прикладна криптологія», «Захист програмного забезпечення».

Модуль №1 «_________________________________»


Читайте також:

  1. Subject and aims of the course «A History of the English Language».
  2. V міні – модуль
  3. Високочастотні перетворювачі модульної структури
  4. Відповідність підсумкових модульних рейтингових оцінок у балах оцінкам за шкалою ECTS та національною шкалою
  5. Відповідність поточної семестрової модульної рейтингової оцінки в балах оцінці за національною шкалою
  6. Вступ до дисципліни «Права людини в міжнародному праві». Історичний розвиток концепції прав людини до наших днів
  7. Вступ до курсу «Охорона праці в електроенергетиці»
  8. Головним принципом управління діяльністю банків виступає принцип: «купити дешевше — про­дати дорожче».
  9. ДВНЗ «Національний гірничий університет»
  10. ДО МОДУЛЬНОГО КОНТРОЛЮ № 1
  11. ДО МОДУЛЬНОГО КОНТРОЛЮ № 1
  12. ДО МОДУЛЬНОГО КОНТРОЛЮ № 1




Переглядів: 462

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Определить ускорение свободного падения с помощью математического маятника. | Лабораторна робота №1

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.001 сек.