Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Лабораторна робота №1

Темаосновні положення інформаційної безпеки держави. Система нормативно-правового та організаційного управління інформаційною безпекою.

Метавивчення основних понять інформаційної безпеки держави та базових напрямів нормативно-правового та організаційного управління інформаційною безпекою.

Основні завдання:

1. вивчення поняття інформаційної безпеки, а також визначення об’єктів та суб’єктів інформаційної діяльності, що підлягають захисту;

2. уведення визначення інформаційної системи та її власти-востей як об’єктів захисту інформації;

3. вивчення базових понять і основних напрямів захисту інформаційної системи та її ресурсів;

4. визначення основних категорій, які регулюють нормативно-правовий порядок забезпечення інформаційної безпеки держави.

Основні теоретичні відомості

За останні роки в Україні реалізовано комплекс заходів щодо удосконалення та забезпечення інформаційної безпеки. Розробляється та впроваджується сучасна база правового забезпечення галузі. Прийнято Закони України «Про інформацію», «Про захист інформації в автоматизованих системах», «Про дер-жавну таємницю», низку інших законів, створюються механізми їх реалізації, готуються законопроекти, що регламентують суспільні відносини в інформаційній сфері.

Здійснюються певні заходи щодо забезпечення захисту інформації в органах державної влади, на підприємствах, в установах і організаціях усіх форм власності.

Порядок виконання лабораторної роботи

Кожен студент повинен виконати індивідуальне завдання відповідно до варіанта і зробити висновки на основі проведених теоретичних та практичних досліджень. У висновках слід указати, яких навичок та знань набули студенти під час виконання індивідуальних завдань.

Порядок вибору варіанта: номер варіанта завдання відповідає порядковому номеру студента в журналі.

Кожному студенту потрібно розглянути наступні питання:

Основні поняття інформаційної безпеки держави.

Під час вивчення даного питання розглядаються основи нормативно-правової бази управління інформаційною безпекою держави. Сучасний стан нормативно-правового забезпечення інформаційної безпеки держави. Основні поняття та складові інформаційної безпеки. Суб’єкти та об’єкти захисту. Принципи та основні заходи забезпечення інформаційної безпеки.


Читайте також:

  1. II. Будова доменної печі (ДП) і її робота
  2. II. Самостійна робота студентів.
  3. IV. ВИХОВНА РОБОТА В КЛАСІ
  4. IV. ІНДИВІДУАЛЬНА РОБОТА СТУДЕНТІВ.
  5. IV. Науково-дослідницька робота.
  6. IV. Практична робота.
  7. IV. Робота над темою уроку
  8. Qорганізаційне середовище, в якому виконується робота
  9. V. Робота з підручником
  10. V. Робота з підручником. с. 59-60
  11. V. Робота з програмою «Виконавець Восьминіжка»
  12. V. Робота з програмою «Виконавець Садівник».




Переглядів: 467

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Модуль №1 «_________________________________» | Інформаційна система, як об’єкт захисту

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.009 сек.