Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Порядок виконання лабораторної роботи

Кожен студент повинен виконати індивідуальне завдання відповідно до варіанта і зробити висновки на основі проведених теоретичних та практичних досліджень. У висновках слід указати, яких навичок та знань набули студенти під час виконання індивідуальних завдань.

Порядок вибору варіанта: номер варіанта завдання відповідає порядковому номеру студента в журналі.

Кожному студенту потрібно розглянути наступні питання:

1. Заходи захисту інформаційних ресурсів держави. Забезпечення інформаційної безпеки держави. Заходи щодо забезпечення інформаційної безпеки держави, вдосконалення державної інформаційної політики та забезпечення інформаційної безпеки України.

2. Державна політика у сфері захисту інформаційних ресурсів. Держспецзв’язок як основний орган з реалізації державної політики у сфері захисту інформаційних ресурсів. Основні завдання служби.

3. Концепція національної безпеки України.Концепція національної безпеки України, що спрямована на єдність принципів формування і проведення державної політики національної безпеки; поєднання підходів до формування відповідної законодавчої бази, підготовки доктрин, стратегій, концепцій, державних і відомчих програм у різних сферах національної безпеки. Загальні положення і принципи національної безпеки держави, головні об’єкти. Пріоритетні національні інтереси. Класифікація актуальних загроз національній безпеці держави в різних сферах суспільного життя (політична, економічна, воєнна, екологічна, науково-технологічна, інформаційна сфери). Система забезпечення національної безпеки як організована державою сукупність суб’єктів, а саме: державні органи, громадські організації, посадові особи та окремі громадяни.

4. Концепція та доктрина інформаційної безпеки. Концепція як основа для формування політики в галузі забезпечення інформаційної безпеки України; підготовки пропозицій щодо вдосконалення правового, методичного, науково-технічного та організаційного забезпечення інформаційної безпеки України; розроблення цільових програм забезпечення інформаційної безпеки України. Поняття інформаційної безпеки держави, а також концептуальні інтереси особистості, суспільства та держави в інформаційній сфері. Класифікація видів загроз інформаційній безпеці України. Внутрішні та зовнішні джерела загроз інформаційній безпеці України. Загальні методи та положення політики забезпечення інформаційної безпеки України.

5.Закон України «Про державну таємницю». Захист державної таємниці як основа забезпечення інформаційної безпеки держави. Правові норми Закону України «Про державну таємницю». Виз-начення державної таємниці, для якої передбачається повний обсяг методів захисту інформації. Визначення інформації, що є державною таємницею, та класифікація її за ступенем секретності, якому відповідає певний режим доступу. Поняття грифа секретності, який надається матеріальним носіям тільки тієї таємної інформації, що становить державну таємницю, або конфіденційної інформації. Класифікація інформації за ступенем секретності та відповідним йому терміном дії грифа секретності (статті 15, 13).Коло суб’єктів, що здійснюють захист інформації, віднесеної до державної таємниці.

Запитання для самоперевірки

1. Які ви знаєте заходи щодо забезпечення інформаційної безпеки держави?

2. Що треба розуміти під поняттям державної інформаційної політики?

3. Як забезпечується інформаційна безпека України?

4. Що являє собою орган державного управління у сфері захисту ін-формації?

5. Який порядок реалізації державної політики у сфері захисту інформаційних ресурсів?

6. Наведіть особливості забезпечення інформаційної безпеки України в різних сферах суспільного життя.

7. Які існують загрози інформаційній безпеці України?

8. Наведіть джерела загроз інформаційній безпеці України.

9. Які головні принципи забезпечення національної безпеки?

10. У чому, на ваш погляд, полягає завдання із забезпечення інформаційної безпеки України?


Читайте також:

  1. I. Аналіз контрольної роботи.
  2. I.1. Порядок збільшення розміру статутного капіталу АТ за рахунок додаткових внесків у разі закритого (приватного) розміщення акцій
  3. II. Вимоги безпеки перед початком роботи
  4. II. Вимоги безпеки праці перед початком роботи
  5. II.ТЕОРЕТИЧНІ ПИТАННЯ КУРСОВОЇ РОБОТИ
  6. III. Виконання бюджету
  7. III. Вимоги безпеки під час виконання роботи
  8. III. Вимоги безпеки під час виконання роботи
  9. III. Вимоги безпеки під час виконання роботи
  10. III. ПОРЯДОК ПРОВЕДЕННЯ РОЗРАХУНКІВ КУРСОВОЇ РОБОТИ
  11. Internet. - це мережа з комутацією пакетів, і її можна порівняти з організацією роботи звичайної пошти.
  12. IV Етап: Вибір стратегії керування виявленими ризиками й виділення пріоритетних напрямків роботи




Переглядів: 450

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Основні теоретичні відомості | Лабораторна робота №4

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.051 сек.