Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Лабораторна робота №4

Темасфера інформатизації

Метавивчення основних положень та розділів законодавчих документів в сфері інформатизації.

Основні завдання:

1. вивчення основних положень та понять Закону України "Про інформацію", проведення класифікації інформації як головного об'єкта захисту за правовим режимом доступу, визначення переліку інформації, що має обмежений доступ;

2. вивчення основних положень та розділів Закону України «Про Концепцію Національної програми інформатизації»;

3. вивчення основних положень та розділів Закону України «Про Національну програму інформатизації».

Основні теоретичні відомості

Інформатизацію держави і суспільства можна розглядати як формування і реалізацію глобального процесу активного впровадження й широкомасштабного використання інформаційних ресурсів. У процесі інформатизації відбувається перетворення традиційних технологічних методів і засобів виробництва та пособів існування суспільства в новий — постіндустріальний.

У сучасній державі процес інформатизації стає стрижневою площиною, що поєднує всі аспекти якісних перетворень і створює фундамент для подальшого стрімкого розвитку суспільства. Результатом реалізації таких процесів є новий рівень наукових досліджень і розробок, розвиток виробництва, економіки, системи управління, а також усіх сфер соціального життя держави, суспільства й особистості.

Основою процесу інформатизації є використання новітніх наукоємних технологій. Підґрунтям існування загальнонаціональної системи інформаційних ресурсів держави стають інформаційно-комунікаційні системи та мережі, інтегровані бази даних та бази знань, експертні системи якісного прийняття рішень і т. ін.


Читайте також:

  1. II. Будова доменної печі (ДП) і її робота
  2. II. Самостійна робота студентів.
  3. IV. ВИХОВНА РОБОТА В КЛАСІ
  4. IV. ІНДИВІДУАЛЬНА РОБОТА СТУДЕНТІВ.
  5. IV. Науково-дослідницька робота.
  6. IV. Практична робота.
  7. IV. Робота над темою уроку
  8. Qорганізаційне середовище, в якому виконується робота
  9. V. Робота з підручником
  10. V. Робота з підручником. с. 59-60
  11. V. Робота з програмою «Виконавець Восьминіжка»
  12. V. Робота з програмою «Виконавець Садівник».




Переглядів: 360

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Порядок виконання лабораторної роботи | Порядок виконання лабораторної роботи

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.003 сек.