Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Порядок виконання лабораторної роботи

Кожен студент повинен виконати індивідуальне завдання відповідно до варіанта і зробити висновки на основі проведених теоретичних та практичних досліджень. У висновках слід указати, яких навичок та знань набули студенти під час виконання індивідуальних завдань.

Порядок вибору варіанта: номер варіанта завдання відповідає порядковому номеру студента в журналі.

Кожному студенту потрібно розглянути наступні питання:

1. Закон України "Про інформацію"

Вивчення зазначеного документу верхнього законодавчого рівня, що розкриває основні напрями державної політики у галузі інформаційної безпеки та виступає ідеологічною основою для всіх подальших документів у сфері захисту інформації, основні напрями державної інформаційної політики, визначає основних суб'єктів інформаційних відносин (до яких належить і держава), розкриває поняття, основні напрями і види інформаційної діяльності тощо. Під час розгляду даного питання необхідно провести класифікацію інформації як головного об'єкта захисту за правовим режимом доступу - тобто за передбаченим правовими нормами порядком одержання, використання, поширення і зберігання інформації, за додержанням якого передбачено державний контроль.

2. Закон України «Про Концепцію Національної програми інформатизації»

При вивченні даного питання увага приділяється стану інформатизації в Україні та загальним принципи державної політики у сфері інформатизації. Визначається головна мета та основні завдання програми. Окреслюється ряд принципів формування, виконання і основні напрями інформатизації та очікувані наслідки реалізації програми. Розглядається механізм формування та виконання програми.

3. Закон України «Про Національну програму інформатизації»

При вивчення даного питання визначається сфера дії та суб'єкти цього Закону, головна мета та основні завдання Національної програми інформатизації. Детально розглядаються функції органів державної влади у реалізації Національної програми інформатизації

По-друге, вивчається формування і виконання національної програми інформатизації, порядок представлення та затвердження національної програми, замовники, керівник, порядок проведення експертизи, виконавці, галузеві програми та проекти інформатизації, регіональні програми та проекти інформатизації, а також визначаються правові, економічні і організаційні основи розвитку Національної програми інформатизації.

Запитання для самоперевірки

1. Процес інформатизації держави.

2. Розкрийте поняття інформаційних відносин.

3. Проведіть класифікацію інформації за правовим режимом доступу.

4. Визначте перелік інформації, що мають обмежений доступ.

5. Яка наступає відповідальність за порушення і неправильне встановлення режимів доступу до інформації?

6. Що таке конфіденційна інформація?

7. Основні положення Закону України "Про науково-технічну діяльність ".

8. Назвіть Загальні положення щодо розвитку інформатизації та науково-технічної діяльності в Україні.

9. Правові основи розвитку та діяльності галузі інформатизації та науково-технічної діяльності Україні.

10. Економічні і організаційні основи розвитку та діяльності галузі інформатизації та науково-технічної діяльності України.


Читайте також:

  1. I. Аналіз контрольної роботи.
  2. I.1. Порядок збільшення розміру статутного капіталу АТ за рахунок додаткових внесків у разі закритого (приватного) розміщення акцій
  3. II. Вимоги безпеки перед початком роботи
  4. II. Вимоги безпеки праці перед початком роботи
  5. II.ТЕОРЕТИЧНІ ПИТАННЯ КУРСОВОЇ РОБОТИ
  6. III. Виконання бюджету
  7. III. Вимоги безпеки під час виконання роботи
  8. III. Вимоги безпеки під час виконання роботи
  9. III. Вимоги безпеки під час виконання роботи
  10. III. ПОРЯДОК ПРОВЕДЕННЯ РОЗРАХУНКІВ КУРСОВОЇ РОБОТИ
  11. Internet. - це мережа з комутацією пакетів, і її можна порівняти з організацією роботи звичайної пошти.
  12. IV Етап: Вибір стратегії керування виявленими ризиками й виділення пріоритетних напрямків роботи




Переглядів: 398

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Лабораторна робота №4 | Лабораторна робота №5

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.005 сек.