Фільтр слід очищувати, якщо він більше не потрібний. Очищення фільтра видаляє його з подання, і його більше не можна застосувати повторно за допомогою команди Не відфільтровано в рядку переходу між записами.
Можна очистити один фільтр з одного поля або всі фільтри з усіх полів у поданні.
Щоб очистити один фільтр з одного поля, клацніть правою кнопкою миші комірку, у якій записані дані, по яким проводився фільтр, у нашому випадку «Історія» та виберіть пункт Видалення фільтра з ім’я поля (рис. 3.12). Це можна зробити і у випадку Відфільтровано, і у випадку Не відфільтровано.
Рис. 3.12
Щоб очистити всі фільтри з усіх полів: на вкладці Основне, у групі Сортування й фільтр клацніть елемент Додатково, а потім виберіть у контекстному меню Очистити всі фільтри(рис. 3.13).
Рис. 3.13
Фільтри легко зберегти для використання в майбутньому. Параметри фільтра, які були застосовані під час закриття таблиці, запиту, форми або звіту, автоматично зберігаються разом з об’єктом, і залишаються доступними для повторного застосування. Проте, за промовчанням, параметри фільтра не застосовуються повторно автоматично в разі наступного відкриття об’єкта.
Для виконання вищеназваних дій можна використати елемент Фільтр (вкладка Основне, група Сортування й фільтр) (рис. 3.1).
Запити
Запит – це набір інструкцій, який можна використовувати для роботи з даними. Запит виконується для виконання цих інструкцій. Окрім повернення результатів, які можна сортувати, групувати або фільтрувати, за допомогою запиту також можна створювати, видаляти, копіювати або змінювати дані.
Запити дозволяють витягувати дані з таблиці. Виконання запиту багато в чому нагадує ставлення питання до таблиці бази даних. Наприклад, які оцінки отримали учні 11-а класу з інформатики за 1семестр? У якого класного керівника учні отримали двійки у семестрі?
На відміну від фільтрів, запити дозволяють витягувати дані відразу з декількох таблиць БД. Крім того, результат роботи запиту зберігається в спеціальному об'єкті БД - запиті.