Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Орієнтація моделі

Для зміни орієнтації деталі в КОМПАС-3D можна скористатися командою Повернуть изображение з меню Сервіс.

Часто потрібно така орієнтація, при якій одна з площин проекцій рівнобіжна (паралельна) площині екрану (у цьому випадку зображення деталі відповідає її зображенню на кресленні в стандартній проекції, наприклад, на виді зверху чи ліворуч). Таку орієнтацію важко одержати, повертаючи модель мишею. У цьому випадку для зміни орієнтації можна скористатися передбаченим системою списком назв орієнтацій.

Поле Орієнтація розташована в Рядку поточного стану. Воно являє собою список. За замовчуванням у цьому списку знаходяться стандартні назви орієтацій: Зверху, Знизу, Ліворуч, Праворуч, Спереду, Ззаду (кожна з них відповідає напрямку погляду спостерігача на модель). Виберіть назву орієнтації зі списку. Зображення буде перебудовано відповідно до зазначеного напрямку погляду.

Іноді потрібно, щоб рівнобіжною до площини екрану виявилася не проекційна площина, а допоміжна площина чи плоска грань деталі. Для того, щоб встановити таку орієнтацію, треба виділити потрібний плоский об'єкт і вибрати зі списку назв орієнтацій рядок Нормально к.... Модель повернеться так, щоб напрямок погляду був перпендикулярним до обраного об'єкта.

Можна не тільки використовувати стандартні назви орієнтацій, але і запам'ятовувати поточну орієнтацію під яким-небудь ім'ям, а потім повертатися до неї в будь-який момент, вибравши це ім'я зі списку.

Для цього треба натиснути кнопку Орієнтація в Рядку поточного стану.

На екрані з'явиться діалог зі списком існуючих у моделі назв орієнтацій. Натиснути у ньому кнопку Додати і ввести назву нової орієнтації. Вона з'явиться в діалозі зі списком назв орієнтацій. Натисніть кнопку Вихід діалогу. Нова назва з'явиться в полі Орієнтація Рядка поточного стану.

Згодом, коли орієнтація моделі зміниться, Ви можете вибрати створену Вами орієнтацію зі списку в Рядку стану, і модель повернеться так, щоб її орієнтація відповідала зазначеній назві.

У діалозі вибору орієнтації, що з'являється на екрані по натисканню на кнопку Орієнтація, можна не тільки створити нову орієнтацію, але і вибрати існуючу, а також видалити зі списку створену користувачем назву орієнтації.

Для того, щоб вибрати існуючу орієнтацію, треба встановити виділення на її назві в списку і натиснути кнопку Установить діалогу. Зображення буде перебудовано відповідно до зазначеного напрямку погляду.

Для того, щоб видалити назву орієнтації зі списку, установите на нього виділення і натисніть кнопку Видалити діалогу. Зазначена назва зникне зі списку; подальший вибір відповідної орієнтації буде неможливий. Видалення стандартних назв орієнтацій (вони починаються із символу “#”) не допускається.

Щоб закрити діалог вибору орієнтації, натисніть його кнопку Вихід.

Якщо в Компас-3Д відкрито декілька вікон, то в кожному з них може бути своя орієнтація деталі і масштаб зображення.


Читайте також:

  1. CMM. Визначення моделі зрілості.
  2. ISO 15504.Структура еталонної моделі
  3. Автокореляція залишків – це залежність між послідовними значеннями стохастичної складової моделі.
  4. Алгоритм реалізації моделі
  5. Алгоритм реалізації моделі
  6. Алгоритм реалізації моделі
  7. Алгоритм реалізації моделі
  8. Алгоритм реалізації моделі
  9. Алгоритм реалізації моделі
  10. Алгоритм реалізації моделі
  11. Алгоритм реалізації моделі
  12. Алгоритм реалізації моделі




Переглядів: 383

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Повертання деталі | Відображення моделі

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.027 сек.