Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Повертання деталі

При створенні моделі зазвичай виникає необхідність бачити її з різних сторін. Для цього в КОМПАС-3D передбачена можливість обертання моделі. Команда Повернуть изображение знаходиться в меню Сервіс, а кнопка для її швидкого виклику – на Панелі керування.

Кнопка Повернути зображення

Можна обертати деталь навколо центра габаритного паралелограма, навколо точки (вершини, центра сфери), навколо осі (допоміжної осі, прямолінійного ребра, осі операції) чи навколо осі, що проходить через зазначену точку площини (допоміжної площини, площини грані деталі) перпендикулярно до неї.

Для швидкого переходу до обертання моделі навколо центру габаритного паралелограма (без виклику спеціальної команди) можна скористатися комбінаціями клавіш <Ctrl> + <Shift> + <стрілки>.

При використанні комбінацій <Ctrl> + <Shift> + <стрілка вгору> і <Ctrl> + <Shift> + <стрілка вниз> модель обертається у вертикальній площині, перпендикулярній площині екрана.

При використанні комбінацій <Ctrl> + <Shift> + <стрілка вправо> і <Ctrl> + <Shift> + <стрілка вліво> модель обертається в горизонтальній площині.

Якщо потрібно обертати модель у площині екрану, використовуються клавіатурні комбінації <Alt> + <стрілка вправо> і <Alt> + <стрілка вліво>.

Кут повороту моделі при однократному натисканні зазначеної клавіатурної комбінації називається кроком кута повороту деталі. Для того, щоб налаштувати його величину, викличте з меню Сервіс команду Настройка системи, у діалозі, що з'явився, треба вибрати пункт Редактор деталі – Параметри керування зображенням. Ввести у поле Крок кута повороту деталі потрібне значення кроку чи вибрати його зі списку. Вийти з діалогу, натиснувши кнопку OK. Після цього поворот моделі за допомогою клавіатурних комбінацій буде здійснюватися з зазначеним кроком.

Іноді потрібно повернути модель рівно на 90 градусів. Для виконання такого повороту у вертикальній площині, перпендикулярній до площини екрану, служать клавіатурні комбінації <Пропуск> + <стрілка вгору> і <Пропуск> + <стрілка вниз>, у горизонтальній площині – комбінації <Пропуск> + <стрілка вправо> і <Пропуск> + <стрілка вліво>, а в площині екрану – комбінації <Alt> + <стрілка вгору> і <Alt> + <стрілка вниз>.


Читайте також:

  1. Базові і основні деталі агрегатів автомобіля
  2. Базові та корпусні деталі.
  3. Вибір матеріалу деталі
  4. Відновлення зміною частини деталі.
  5. Відношення числа подвійних ходів (осциляцій) до частоти обертання деталі
  6. Дерево побудови деталі
  7. ДЕТАЛІ ЗНІМНИХ ОРТОДОНТИЧНИХ АПАРАТІВ
  8. Деталі й елементи радіоелектронних кіл
  9. ДЕТАЛІ МАШИН
  10. Деталі радіоапаратури
  11. Деталі стін і фундаментів каркасних будівель
  12. Деталізований опис етапів навчального процесу




Переглядів: 383

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Вибір схованих, співпадаючих чи близько розташованих об'єктів | Орієнтація моделі

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.028 сек.