Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Деталізований опис етапів навчального процесу

при отриманні ОКР "БАКАЛАВР" (8 СЕМЕСТР)

1.Складання заліків, екзаменів та захист виконаних курсових робіт/проектів за відповідною навчальною програмою 8 семестру.

2.Отримання теми бакалаврської роботи, призначеної кафедрою.

3.Укладання угоди про проходження подальшої практики за темою БКР.

* * * (якщо передбачено відповідним навчальним планом/програмою)

4.Потужна змістовно-функціональна та морально-психологічна підготовка до складання державного іспиту зі спеціальності. Консультація.

5.Іспит.

6.Виконання необхідних формальностей, пов’язаних із складанням та завершенням держіспиту, під керівництвом секретаря відповідної Державної екзаменаційної комісії.

* * *

7.Проходження практики на відповідному підприємстві (організації) з метою набуття практичних навичок та знаходження даних необхідних для:

А) написання та захисту звіту з практики;

Б) написання та захисту БКР за затвердженою темою.

Впродовж проходження практики слід:

А1) Отримати щоденник для проходження практики (307, ІV – Возний Н.Р.);

Б1) Виконати відповідні завдання за темою роботи на прикладі об’єкту досліджень;

В1) Заповнити, підписати (у керівника від підприємства) і поставити печатку підприємства на щоденнику про проходження практики;

Г1) Написати звіт про проходження практики, підписати у керівника від підприємства та керівника бакалаврської роботи, поставити печатку підприємства на звіті та у щоденнику;

Д1) Подати звіт, щоденник з проходження практики, залікову книжку керівнику практики від кафедри;

Є1) Захистити звіт, відповідаючи на питання керівника практики від кафедри.

8.Написання БКР на основі вивчених/проаналізованих літературних джерел та нормативно-законодавчих актів згідно теми роботи на прикладі об’єкта досліджень з використанням реальних даних та інформації про підприємство (організацію) під чуйним керівництвом відповідного керівника, призначеного кафедрою.

9.Представлення роздрукованої, але не скріпленої БКР на оцінювання відповідній комісії попереднього розгляду для ознайомлення; повну відповідність вимогам до виконання і оформлення БКР члени комісії попереднього розгляду засвідчують підписами на звороті титульної сторінки.

10.Вивірення теми роботи з відповідним наказом Ректора НУ "ЛП" та отримання відповідного підпису на титульній сторінці БКР у Ющак Роксолани Богданівни (310-А, ІV).

11.Отримання та заповнення (студентом під керівництвом керівника БКР) відповідних граф рецензії на бакалаврську роботу (додаток Н), бланку висновку керівника БКР (додаток П) та бланку скерування на рецензію (додаток Р).

12.Підписання бакалаврської роботи:

А) студентом; Б) керівником; В) завідувачем кафедри (призначеним заступником зав. кафедри).

13.Представлення роботи і графічних листів завідувачу кафедри для попереднього ознайомлення та отримання (у випадку позитивних відповідей студента на можливі питання/зауваження завідувача кафедри) СКЕРУВАННЯ на рецензування (відмітка про це робиться у відповідній графі рецензії (!).

14.Відвідування рецензента (інформація про місцезнаходження якого є у - Ющак Роксолани Богданівни (310-А, ІV)) з метою отримання рецензії (з обов’язковим зазначенням рекомендованої оцінки) на представлену роботу та графічний матеріал.

15.Звернення до відповідального секретаря Державних екзаменаційних комісій асист. Ваньковича Любомира Ярославовича(306а, ІV) з метою узгодження формальностей, пов’язаних із захистом БКР у відведену для цього дату.

16.Змістовна морально-психоліогічна та функціонально-спрямована підготовка до презентації та захисту бакалаврської роботи перед Державною екзаменаційною комісією. Нагадування/запрошення відвідати захист офіційного керівника.

17.Захист виконаної роботи перед Державною екзаменаційною комісією (не більше 3-х хв.):

А) представлення студентом бакалаврської роботи (до роботи додаються – рецензія, відгук керівника);

Б) презентація студентом графічних листів за темою роботи;

В) відповідь (-і) студента на можливі питання/зауваження членів Державної екзаменаційної комісії.

Г) зачитування секретарем ДЕК рецензії на БКР та відповідь (-і) студента на можливі зауваження рецензента.

18.Очікування оголошення про результати захисту БКР та - або присвоєння почесного звання "Бакалавр" за відповідним напрямом (відповідної галузі знань/напряму підготовки), або – скерування на повторне вивчення дисциплін за програмою підготовки для отримання ОКР "Бакалавр" за відповідним напрямом (спеціальністю).

19.Виконання необхідних формальностей під керівництвом секретаря відповідного ДЕК.



Читайте також:

  1. H) інноваційний менеджмент – це сукупність організаційно-економічних методів управління всіма стадіями інноваційного процесу.
  2. II. Вимоги безпеки під час проведення практичних занять у кабінеті (лабораторії) біології загальноосвітнього навчального закладу
  3. II. Поняття соціального процесу.
  4. III. Сприйняття й засвоєння учнями навчального матеріалу
  5. IV. План навчального процесу.
  6. IV. Сприйняття та усвідомлення навчального матеріалу
  7. IІІ. Вивченняння нового навчального матеріалу.
  8. А. Особливості диференціації навчального процесу в школах США
  9. Автоматизація процесу призначення IP-адрес
  10. Адміністративний примус застосовують на основі адміністративно-процесуальних норм.
  11. Активний та пасивний типи адаптаційного процесу.
  12. Альтернативні парадигми організаційного процесу




Переглядів: 492

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
ТЕРМІНОЛОГІЧНИЙ СЛОВНИЧОК ЧАСТО ВЖИВАНИХ ПОНЯТЬ | Додаток Б

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.066 сек.