Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Після цього приступають до систематичного аналізу.

1. Відокремлюють вісмут і сурьму у вигляді основних солей.

Декілька капель досліджуваного розчину розбавляють водою і кип’ятять. Випадання осаду свідчить про наявність катіонів сурьми та вісмуту. Для їх виділення із досліджуваної суміші додають до всього досліджуваного розчину декілька капель 2н HCl або NaCl, розводять дистильованою водою і кип’ятять. Осад (І) основних солей, який виділився при цьому, відфільтровують від розчину (І), обробляють невеликою кількістю (1-2 мл) 2н розчину HNO3.

Азотнокислий розчин відокремлюють, нейтралізують насиченим розчином соди і відкривають вісмут реакцією з сіллю олова (ІІ). Осад, який залишився після обробки азотною кислотою, розчиняють в концентрованій хлороводневій кислоті, нейтралізують також содою і відкривають в одержаному розчині сурьму (дією Na2S2O3).

2. Розчин (І), який залишився після вилучення солей сурьми та вісмуту, трошки упарюють і відокремлюють катіони IV групи.

Для цього до розчину додають поступово при помішування розчин концентрованого NaOH до лужної реакції на лакмус, 5-6 капель перекису водню, після цього ще декілька капель того ж лугу до сильно лужної реакції, нагрівають декілька хвилин та фільтрують.

Одержують розчин (ІІ) з катіонами IV групи у вигляді AlO2-, ZnO22-, CrO42-, AsO43-, SnO32- і осад (ІІ), який містить катіони V і IV групи у вигляді гідроксидів та оксидів.

3. Відкривають катіони IV групи.

Для цього розчин (ІІ) нейтралізують 2н HCl до кислої реакції і проводять дослідження за ходом аналізу суміші катіонів IV групи.

4. Розділяють катіони IV і V групи.

Осад (ІІ), який залишився після відокремлення катіонів IV групи, розчиняють в невеликій кількості 2н азотної кислоти ( при нагріванні), додають при цьому декілька капель Н2О2 для розчинення можливого в осаді MnO2. Одержаний розчин нітратів катіонів V і IV групи нейтралізують 2н розчином соди до появлення муті, додають 2-3 кратний об’єм концентрованого розчину аміаку і нагрівають до 40-50о С. При цьому гідроксиди катіонів V групи випадають в осад (ІІІ), а катіони VІ групи залишаються в розчині (ІІІ) у вигляді аміакатів.

5. Осад (ІІІ), який містить гідроксиди заліза, марганцю та магнію, обробляють розчином NH4Cl для розчинення Mg(OH)2 і в одержаному розчині відкривають Mg2+.

Гідроксиди заліза та марганцю, які залишились в осаді, можна розчинити в 2н HCl і досліджувати на катіони заліза та марганцю.

5. Розчин, який містить аміакати VІ групи , нейтралізують HCl (рН= 3-4) і аналізують аналогічно, як суміш катіонів VІ групи .

 

 


Читайте також:

  1. III. УКРАЇНСЬКА КУЛЬТУРА ПІСЛЯ ТАТАРО-МОНГОЛЬСЬКОЇ НАВАЛИ (ДРУГА ПОЛОВИНА ХIII – XV ст.)
  2. IV. Вимоги безпеки після закінчення роботи
  3. IV. Вимоги безпеки після закінчення роботи
  4. А – до відновлення, б – після відновлення.
  5. Акціонерні товариства випускають облігації на суму не більше 25 % від розміру статутного капіталу і лише після повної оплати всіх випущених акцій.
  6. Алгоритм здійснення фармацевтичної опіки пацієнта з печією при виборі безрецептурного препарата для симптоматичного лікування цього симптому поданий на мал. 19.
  7. Алгоритмічна конструкція повторення та її різновиди: безумовні цикли, цикли з після умовою та з передумовою.
  8. Афро-азійський світ після Першої світової війни.
  9. Б. Після Котляревського.
  10. Баланс підприємства після проведення операції двоступінчастої санації, якщо кошти спрямовуються на погашення короткострокових банківських позик.
  11. Важливою методико-методологічною проблемою є періодизація історії економічної думки, визначення пріоритетів, що підлягають аналізу.
  12. Вивчення стороною захисту матеріалів кримінальної справи після закінчення досудового слідства.




Переглядів: 483

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Систематичний хід аналізу катіонів IV, V, VІ груп | Систематичний хід аналізу катіонів всіх груп

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.004 сек.