Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Систематичний хід аналізу катіонів IV, V, VІ груп

Прилади і реактиви: всі прилади і реактиви, необхідні для визначення катіонів IV, V, VI груп.

Аналіз починають з попередніх проб та відкриття катіонів.

Фіксують колір суміші та визначають рН. Якщо розчин безбарвний, то в ньому відсутні катіони, які надають розчину певного кольору, але можуть бути присутні катіони Fe2+ і Mn2+колір яких важко помітити в розведених розчинах. В розчинах жовтого кольору можлива присутність Fe3+ і Co2+. Зелений колір вказує на наявність Ni2+ або Fe3+ і Cu2+, світло-зелений - Fe2+, темно-зелений - Cr3+ , синьо-зелений - Cu2+ і Ni2+ або Fe3+ і Cu2+.

При рН ›1 відсутні іони сурьми , олова, вісмуту, ртуті; при рН ›7 можлива присутність солей миш’яку.

Проводять часткові реакції на катіони:

1. Fe2+ з K3[Fe(CN)6] утворює темно-синій осад - турнбулева синь.

2. Fe3+ з K4[Fe(CN)6] утворює темно-синій осад – берлінська лазурь.

3. Hg2+ з KJ утворює червоно-оранжеве забарвлення.

4. Sb3+,Sb5+,Bi3+ виявляють гідролізом. Для цього порцію розчину розбавляють в 5-10 раз. Повне або часткове розчинення білого осаду, який утворився, в винній кислоті свідчить про присутність солей сурьми, а розчинення в азотній кислоті – солей вісмуту.

5. As3+,As5+ відновленням в AsH3.

6. Al3+ алюміноном.

7. Sn2+ дією солей вісмуту або ртуті (ІІ) у фільтраті після відокремлення осаду, одержаного дією лугу.

8. Bi3+ з солями олова (ІІ) в лужному середовищі; якщо відсутні іони Hg, Sn(II), Sb.

9. Cr3+ реакцією окислення в надхромову кислоту.

10. Mn2+ реакцією окислення до іону MnO4-.

11. Cu2+ дією надлишку NH4OH.

12. Ni2+ з диметилгліоксимом.

13. Co2+ з NH4CNS або кристалічним Na2S2O3.

 

 


Читайте також:

  1. I група катіонів
  2. II група катіонів
  3. IV група катіонів
  4. V група катіонів
  5. VI група катіонів
  6. Автоматизовані системи управлінні охороною праці, обліку, аналізу та дослідження травматизму
  7. Автомати­зовані інформаційні систе­ми для техніч­ного аналізу товар­них, фондових та валют­них ринків.
  8. Алгебра та початки аналізу
  9. Алгоритм однофакторного дисперсійного аналізу за Фішером. Приклад
  10. Аналіз зображувальних засобів. Застосування цілісного аналізу
  11. Аналіз руху грошових коштів у контексті нової фінансової звітності Важливим завданням аналізу фінансового стану підприємства є оцінка руху грошових коштів підприємства.
  12. Аналізу соціальної взаємодії присвячено чимало наукових теорій.




Переглядів: 597

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Систематичний хід аналізу катіонів VІ групи | Після цього приступають до систематичного аналізу.

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.002 сек.