Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






ОСОБЛИВОСТІ АНАЛІЗУ АНІОНІВ

Методика якісного аналізу аніонів відрізняється від методики аналізу катіонів. В основі поділу аніонів на аналітичні групи лежить різна розчинність солей барію і срібла. Можливі різні варіанти поділу аніонів на групи. У цьому підручнику пропонується найбільш поширений поділ аніонів на три аналітичні групи.

Перша група аніонів: фосфат-іон РО43-, сульфат-іон SO42-, сульфіт-іон SO32-, карбонат-іон СОЗ2-, тіосульфат-іон S2O3 2-, метаборат-іон BO2- (або тетраборат-іон В4О7 2-) і оксалат-іон С2О42-. Перераховані іони утворюють з іонами барію Ва2 + важкорозчинні у воді солі. Груповим реактивом є ВаCl2 в нейтральному або слабколужному середовищі.

Друга група аніонів: хлорид-іон С1-, бромід-іон Вr-, йодид-іон I-, сульфід-іон S2-. Аніони другої групи утворюють з іонами Ag + важкорозчинні у воді і нерозчинні в розведеній азотній кислоті солі. Груповим реактивом є AgNО3 в присутності розведеної азотної кислоти.

Третя група аніонів: нітрат-іон NО3-, нітрит-іон NO2- і ацетат-іон СН3СОО-. Срібні та барієві солі цих аніонів добре розчинні у воді. Групового реактиву немає.

Загальноприйнятого систематичного ходу аналізу аніонів немає. На відміну від аналізу катіонів при аналізі аніонів найбільш доцільно виявляється безпосереднє виявлення окремих аніонів без попереднього розділення. Ця можливість обумовлена тим, що аніони здебільшого не заважають відкриттю один одного. Відповідно до цього групові реактиви застосовуються не для поділу груп, а для їх виявлення.

При виконанні часткових реакцій на аніони необхідно мати на увазі, що зовнішній вигляд осадів багатьох іонів, отриманих з барієвими або срібними солями, однаковий. Тому особливу увагу слід приділяти характеру і ступеню розчинності тих чи інших осадів в кислотах або інших реактивах. Розчинним у вказанiй кислоті ми вважаємо такий осад, який, отримуємо з 2-3 крапель розчину, розчиняється при додаванні кількох крапель розведеної кислоти без залишку або з дуже незначним залишком. Але якщо при додаванні приблизно 10 крапель кислоти або іншого реактиву розчинення не настає або не відбувається помітного просвітління розчину, осад вважається нерозчинним.

 


Читайте також:

  1. I. Особливості аферентних і еферентних шляхів вегетативного і соматичного відділів нервової системи
  2. IXX. ОСОБЛИВОСТІ ПРИЙОМУ ДО кафедри військової підготовки НАУ
  3. VI.3.3. Особливості концепції Йоганна Гайнріха Песталоцці
  4. VI.3.4. Особливості концепції Йоганна Фрідриха Гербарта
  5. XVIII. Особливості прийому та навчання іноземців та осіб без громадянства у вищих навчальних закладах України
  6. А. Особливості диференціації навчального процесу в школах США
  7. А. Особливості диференціації навчального процесу в школах США
  8. Автоматизовані системи управлінні охороною праці, обліку, аналізу та дослідження травматизму
  9. Автомати­зовані інформаційні систе­ми для техніч­ного аналізу товар­них, фондових та валют­них ринків.
  10. Агітація за і проти та деякі особливості її техніки.
  11. Аграрна сфера виробництва та її особливості
  12. Аграрне виробництво і його особливості




Переглядів: 1743

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Аналіз суміші, що містить осад. | Класифікація аніонів

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.006 сек.