МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Тема 3. Презентація як різновид публічного мовленняПлан 1. Презентація як різновид публічного мовлення. 2. Види презентацій. 3. Логіко-композиційна побудова презентації. 4. Мовленнєві, стилістичні і комунікативні принципи презентації.
Доповідь: 1. Презентація у навчальному процесі. Література: 1. Арредондо Л. Искусство деловой презентации / Л. Арредондо. – Челябинск : Урал Ltd,1998. – 514 с. 2. Джей Э. Эффективная презентация : монографія / Энтони Джей,; Пер. с англ. Т.А.Сиваковой. – Минск : Амалфея, 1997. – 207 с. 3. Монахов Г. Презентация / Георгий Монахов // Секретарь-референт. – 2004. – № 4. – С. 58-61. 4. Крицкий А. Как проводить перзентацию или делать доклад / А. Крицкий // Секретарь-референт. – 2003. – № 9. – С. 41. 5. Піл М. Успішна презентація / Малкольм Піл ; Британська Рада в Україні. – [2-е вид.]. – К., 2000. – 96 с.
Тема 4. Колективне обговорення професійних проблем План 1. Нарада як один з найефективніших методів обговорення актуальних питань. Різновиди нарад. 2. Характеристика проблемних, інструктивних та оперативних нарад. 3. Підготовка головуючого до колективного обговорення професійних проблем. 4. Суперечка. Спілкувальний етикет у сперечанні. 5. Дискусія як різновид колективного обговорення.
Доповідь: 1. Чинники, які забезпечують результативне колективне обговорення певних проблем. Література: 1. Мацько Л. І. Культура української фахової мови : навч. посіб. / Л. І. Мацько, Л. В. Кравець. – К., 2007. – С. 203- 223. 2. Онуфрієнко Г. С. Риторика : навч. посіб. / Г. С. Онуфрієнко. – К. : Центр учбової літератури, 2008. – С. 411-478. 3. Радевич-Винницький Я. Етикет і культура спілкування : навч. посіб. / Я. Радевич-Винницький. – К. : Знання, 2006. – С. 223-234.
Тема 5. “Мозковий штурм”. Технології проведення “мозкового штурму” План Мозковий штурм” та його різновиди. Правила, які необхідно враховувати під час “мозкового штурму”. Технології проведення “мозкового штурму”.
Доповідь: 1. Інтерактивні методи у професійній діяльності. Література: 1. Пометун О. І. Сучасний урок. Інтерактивні технології навчання : наук.-метод. посіб. / О. І. Пометун, Л. В. Пироженко ; [за заг. ред. О. І. Пометун]. – К. : А.С.К., 2006. – 192 с. 2. Січкарук О. Інтерактивні методи навчання у вищій школі / О. Січкарук. – К., 2006. – С. 53-60.
Читайте також:
|
||||||||
|