Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Тема 13. Форми і види перекладу

План

1. Адекватність і точність перекладу.

2. Дослівний і вільний переклад.

3. Типи відповідників при перекладі.

4. Значення слова. Вибір слова із синонімічного ряду при перекладі.

5. Переклад термінів (за фахом студента) та інтернаціоналізмів.

6. Власні імена та власні назви при перекладі.

7. Переклад науково-технічних текстів (за фахом студента).

 

Доповідь:

1. Проблеми перекладу власних імен та власних назв.

2. Особливості перекладу однослівних термінів і терміноло­гічних словосполучень.

Література:

1. Васечко Л. А. Фахова українська мова : навч. посіб. / Л. А. Ва­сеч­ко, В. В. Дубічинський, О. М. Кримець. – К., 2008. – С. 101-121.

2. Великий тлумачний словник сучасної української мови / уклад. і голов. ред. В. Г. Бусел. – К., Ірпінь, 2001. – 1440 с.

3. Словник іншомовних слів / уклад. : С. М. Морозов, Л. М. Шка­ра­пута. – К.: Наукова думка, 2000. – 680 с.

4. Словник синонімів української мови : у 2-х т. / А. А. Бурячок, Г. М. Гнатюк, С. І. Головащук. – К. , 1999 - 2000.

5. Словник української мови : в 11-и т. – К., 1970 –1980.

 

РЕКОМЕНДАЦІЇ ДО ВИКОНАННЯ САМОСТІЙНОЇ РОБОТИ

На самостійне опрацювання студентами виноситься частина навчального матеріалу, що стосується формування навиків складання документів різного призначення, зокрема: кадрово-контрактних та довідково-інформаційних.

Перевірка виконання завдання здійснюється на 8-му тижні навчання (графік виконання подано у таблиці).

 

Назва виду документа Термін виконання К-сть балів
заява 1-ий тижд.
резюме 2-ий тижд.
харак­те­рис­тика 3-ий тижд.
рекомендаційний лист 4-ий тижд.
довідка 5-ий тижд.
прес-реліз 6-ий тижд.
доповідна та пояснювальна записка 7-ий тижд.
протокол, витяг з протоколу 8-ий тижд.

 

На самостійне опрацювання також виносяться окремі теоретичні питання курсу.

Теми для самостійної роботи студентів

Змістовий модуль І.

1. Тенденції розвитку української мови на сучасному етапі – 0,5 год.

2. Засоби забезпечення статусу престижності української мови. Істо­ричний досвід – 0,5 год.

3. Мовні норми. Труднощі української словозміни та словопоєднання – 1 год.

4. Лексичне і граматичне значення. Способи утворення полісемії – 1 год.

 

Змістовий модуль ІІ.

1. Соціопсихолінгвістичний аспект культури мови – 1 год.

2. Гендерні аспекти спілкування – 1 год.

3. Невербальні засоби спілкування – 1 год.

4. Мультимедійна презентація – 1 год.

5. Національні особливості ділового спілкування – 1 год.

6. Сучасні технології паблік рілейшнз – 1 год.

7. Особливості текстів кадрово-контрактних документів – 1 год.

Всього годин за семестр – 10.


Читайте також:

  1. А) Відносини власності і форми господарювання в сільському господарстві
  2. А) Заробітна плата її форми та системи.
  3. А) Заробітна плата, її форми та системи.
  4. А/. Форми здійснення народовладдя та види виборчих систем.
  5. Автоматизовані форми та системи обліку.
  6. Аграрні реформи та розвиток сільського госпо- дарства в 60-х роках XIX ст. — на початку XX ст.
  7. Акредитив та його форми
  8. Активні форми участі територіальної громади у вирішенні питань ММС
  9. Алгоритм адресного вибору оптимального безрецептурного вітаміновмісного лікарського препарату, лікарської форми і шляху введення
  10. Аристотель розглядав дві форми грошей — гроші як простий засіб обігу товарів і як засіб обігу грошового капіталу.
  11. Атипові форми.
  12. Б) Перекладіть текст з урахуванням Вашого фаху, знайдіть у ньому займенникові форми і охарактеризуйте особливості їх вживання у науковому тексті.




Переглядів: 358

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Тема 10. Синтаксис наукового та ділового мовлення | Змістовий модуль ІІІ.

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.011 сек.