Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Змістовий модуль ІІІ.

1. Мовні засоби переконування – 1 год.

2. Мовленнєві, стилістичні, композиційні і комунікативні принципи презентації – 1 год.

3. Дискусія, полеміка, диспут як різновид суперечки. Етикет у сперечанні – 1 год.

4. Термінологія обраного фаху – 1 год.

5. Становлення і розвиток наукового стилю української мови (з ураху­ванням фаху) – 1 год.

6. Анотування і реферування наукових текстів – 1 год.

7. Синтаксичні засоби наукового мовлення – 2 год.

8. Науковий етикет – 1 год.

9. Наукова дискусія та її правила – 1 год.

10. Калькування елементів близькоспоріднених мов. Переклад термінів – 1 год.

Усього годин за семестр – 10.

ІНДИВІДУАЛЬНА РОБОТА СТУДЕНТІВ

Одним з важливих завдань курсу „Українська мова професійного спря­мування” є формування у студентів навиків і умінь складання текстів наукового та офіційно-ділового стилів. Навики самостійного написання досліджень сприятимуть піднесенню рівня виконання студентами завдань у курсових та дипломних роботах. З цією метою програмою курсу „Укра­їнська мова профе­сійного спря­мування” у Національному лісотехнічному університеті України перед­бачено самостійне виконання студентами до­слідних проектів, що скла­дають зміст ін­ди­відуальної роботи студентів з курсу „Українська мова профе­сійного спрямування”. Тематика завдань оби­рається студентами самос­тійно із запропо­нованого кафедрою переліку і може бути доповненою з ураху­ванням побажань студентів. Захист інди­ві­дуальних проектів відбувається на остан­ньому семі­нарсь­кому занятті семестру.

ГРАФІК ВИКОНАННЯ СТУДЕНТАМИ індивідуально-дослідного Завдання

Навч. тижд. Зміст роботи Форма звітності К-сть год.
2-й   3-й   4-7-й     8-й   9-й   10-11-й   12-й 13 -й 14-й   15-й 16-й   17-й Вибір теми дослідження, з’ясу­вання його об'єкту та предмету. Затвердження теми проекту та консуль­тації щодо його виконання. Робота у бібліотеці та у мережі Internet: збір літера­тури за те­мою дослідження та її опрацю­вання. Складання плану-проспекту робо­ти. Написання вступу.   Написання основної частини. Обговорення тексту роботи. Доопрацювання основної частини. Написання висновків. Формування списку викорис­таних джерел. Загальне оформлення дослі­дже­ння. Обговорення та взаємне рецен­зу­вання дослідних проектів. Захист.   -     Список зібраної лі­­те­ра­тури за те­мою дослідж. План-проспект робо­ти. Чорновий варіант вступу. Текст основної час­тини.   Рецензії.   Виступ.   -            

 

Всього годин за змістовий модуль І, ІІ – 10 год.

Всього годин за змістовий модуль ІІІ – 10 год.


Читайте також:

  1. V міні – модуль
  2. Високочастотні перетворювачі модульної структури
  3. Відповідність підсумкових модульних рейтингових оцінок у балах оцінкам за шкалою ECTS та національною шкалою
  4. Відповідність поточної семестрової модульної рейтингової оцінки в балах оцінці за національною шкалою
  5. ДО МОДУЛЬНОГО КОНТРОЛЮ № 1
  6. ДО МОДУЛЬНОГО КОНТРОЛЮ № 1
  7. ДО МОДУЛЬНОГО КОНТРОЛЮ № 1
  8. ДО МОДУЛЬНОГО КОНТРОЛЮ № 2
  9. ДО МОДУЛЬНОГО КОНТРОЛЮ № 2
  10. До модульної контрольної роботи №1
  11. ДО ПІДСУМКОВОГО МОДУЛЬНОГО КОНТРОЛЮ № 4
  12. ДО ПІДСУМКОВОГО МОДУЛЬНОГО КОНТРОЛЮ № 5




Переглядів: 329

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Тема 13. Форми і види перекладу | Теми Рефератів (індивідуально-дослідних завдань) до Змістових модулів І та ІІ

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.001 сек.