МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||||||||||
Змістовий модуль ІІІ.1. Мовні засоби переконування – 1 год. 2. Мовленнєві, стилістичні, композиційні і комунікативні принципи презентації – 1 год. 3. Дискусія, полеміка, диспут як різновид суперечки. Етикет у сперечанні – 1 год. 4. Термінологія обраного фаху – 1 год. 5. Становлення і розвиток наукового стилю української мови (з урахуванням фаху) – 1 год. 6. Анотування і реферування наукових текстів – 1 год. 7. Синтаксичні засоби наукового мовлення – 2 год. 8. Науковий етикет – 1 год. 9. Наукова дискусія та її правила – 1 год. 10. Калькування елементів близькоспоріднених мов. Переклад термінів – 1 год. Усього годин за семестр – 10. ІНДИВІДУАЛЬНА РОБОТА СТУДЕНТІВ Одним з важливих завдань курсу „Українська мова професійного спрямування” є формування у студентів навиків і умінь складання текстів наукового та офіційно-ділового стилів. Навики самостійного написання досліджень сприятимуть піднесенню рівня виконання студентами завдань у курсових та дипломних роботах. З цією метою програмою курсу „Українська мова професійного спрямування” у Національному лісотехнічному університеті України передбачено самостійне виконання студентами дослідних проектів, що складають зміст індивідуальної роботи студентів з курсу „Українська мова професійного спрямування”. Тематика завдань обирається студентами самостійно із запропонованого кафедрою переліку і може бути доповненою з урахуванням побажань студентів. Захист індивідуальних проектів відбувається на останньому семінарському занятті семестру. ГРАФІК ВИКОНАННЯ СТУДЕНТАМИ індивідуально-дослідного Завдання
Всього годин за змістовий модуль І, ІІ – 10 год. Всього годин за змістовий модуль ІІІ – 10 год. Читайте також:
|
||||||||||||||||
|