Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Опис інтер’єру спроектованої механоскладальної дільниці

Інтер’єр – це внутрішній простір приміщення. Поняття «виробничий інтер’єр» означає внутрішній благоустрій виробничих приміщень, що визначається раціональної компонуванням приміщень і плануванням технологічного обладнання; організацією вантажопотоків, транспортних ліній і робочих місць; обробкою і фарбуванням приміщень і обладнання; освітленістю приміщень та робочих місць; кліматичними умовами; засобами інформації.

Архітектурне рішення інтер’єрів виробничих приміщень повинно виконуватися з урахуванням наступних основних факторів:

а) типу будинку, його площі та внутрішнього обсягу, а також числа працюючих у ньому людей;

б) архітектурно-композиційних особливостей інтер’єрів, що випливають з габаритів, пропорцій, ступеня насиченості устаткуванням і комунікаціями виробничих приміщень;

в) вимог технічної, естетики в частині надання найбільш раціональною і привабливої ​​форми;

г) вимог інженерної психології та ергономіки, що враховують психологічні та фізіологічні особливості людини в процесі виконання різних трудових операцій;

д) психофізіологічних та естетичних особливостей впливу різного забарвлення на працюючих;

е) особливостей технологічного процесу, характеру та режиму праці;

ж) санітарно-гігієнічної обстановки: стану повітряного середовища (температура, вологість, швидкість руху повітря, запиленість, загазованість), характеру освітлення і рівня освітленості. Наявності виробничих шумів, вібрацій, випромінювання;

з) правил техніки безпеки особливо при небезпечних умовах праці;

і) кліматичних особливостей (географічний район будівництва, орієнтація але країнам світу).

У плануванні цеху необхідно виділяти зони основного і допоміжного обладнання, складування, транспортні шляхи, проходи, небезпечні зони, місця відпочинку. Виділення таких зон може здійснюватися об’ємно-планувальними прийомами, а також кольором і різними умовними позначеннями (знаки небезпеки, написи , символічні малюнки). Технологічні зони можуть бути виділені білими смугами, що наносяться на покриття підлоги (по контуру зони), забарвленням в інший колір проходів, що обмежують зону. Небезпечні зони слід виділяти більше помітно, застосуванням попереджувальних квітів і сигналів.

Нижче наводяться деякі рекомендації з вибору раціональних варіантів забарвлення елементів інтер’єрів.

Стелі приміщень, що є поверхнями вторинного відображення, слід фарбувати в білий колір з обов’язковим підсвіткою. Забарвлення стін приміщень висотою до 10,8 м, слід виконувати на всю висоту, а заввишки 12,6 м і більше – з пристроєм панелі такого ж кольору, що й основна поверхню стін, але з меншою відбивною здатністю. У довгих і відносно вузьких приміщеннях (фарбувальні, складські) торцеві стіни рекомендується офарблювати в інший, більш насичений колір, ніж поздовжні, що візуально скорочує протяжність приміщення. Довгі стіни можна також покривати двома різними фарбами, проводячи вертикальну межу між ними, щоб поверхня стіни виглядала коротше.

Ферми і балки фарбують у жовтий або світло-блакитний колір, сталеві конструкції – в світло-сірий або кремовий. Рами ліхтарів, ліхтарні та віконні рами фарбують переважно у білий колір, а простінки – в кольори з високою відбивною здатністю і малою насиченістю, що зменшує світловий контраст.

Насиченість кольору підлоги рекомендується призначати в середніх межах. Підлогу в магістральних проїздах і проходах рекомендується виконувати іншого кольору (більше темного), ніж кольори підлоги технічних дільниць. Межі проїздів і проходів слід позначати суцільною лінією білого кольору, а межі місць проміжного складування переривчастою лінією.

Раціональна забарвлення обладнання повинна забезпечувати оптимальні умови зорових відчуттів у поле зору працюючого, безпеку роботи, гармонійне колірне співвідношення з інтер’єром виробничого приміщення. Для фарбування основних поверхонь обладнання слід застосовувати кольору середньохвильового ділянки спектру та ахроматичні кольори слабкої та середньої насиченості. Великі верстати та обладнання з метою зорового зменшення їх об’ємних розмірів рекомендується фарбувати у два основних близьких по інтервалу кольору – верхню частину більш світлим тоном, підстава – більш темним. При цьому для підвищення загальної освітленості в цеху за рахунок відбитого світла великі верстати рекомендується фарбувати у відносно більш світлі тони.

З метою підвищення безпеки роботи на верстаті і полегшення управління ним рекомендується створення колірного контрасту між органами контролю та управління верстата і фоном, на якому вони розміщуються. Для цього слід застосовувати білий і чорний кольори в поєднанні з червоним, жовтим і оранжево-жовтим кольором. Слід уникати забарвлення в особливо виділяються кольору рухомих елементів, які не є травмонебезпечними (супорт, задня бабка).

Для фарбування підйомно-транспортних засобів (конвеєрів, монорельсів, електрокран-балок, мостових кранів) рекомендується застосовувати однаковий колір (жовтий, оранжевий, білий і світло-сірий) і один допоміжний (чорний) колір для посилення контрасту.

Забарвлення підлогового транспорту (електрокарів, електронавантажувачів, рейкових візків та інших) рекомендується виконувати жовтим і чорним кольором також для посилення контрасту. Електрокран-балки і мостові крани в залежності від конкретних умов і загального колірного рішення інтер’єру рекомендується фарбувати або цілком у сигнально-попереджувальні кольори (жовтий, помаранчеві).

Небезпечні щодо травматизму елементи підйомно-транспортного устаткування і підлогового транспорту, а також виступаючі частини електрокар, електронавантажувачів і рейкових візків рекомендується виділяти сигнальним кольором чорними вертикальними або похилими під кутом 45° смугами шириною 5-10 см.

Кольори виробничих меблів (інструментальні тумбочки та шафи, стелажі, верстаки, стільці тощо) не повинні відволікати увагу робітника, забезпечуючи гарну видимість інструменту, і повинні гармоніювати з кольором верстата.

Вибір кольору для фарбування комунікацій має здійснюватися відповідно до ГОСТ 14202-69 «Трубопроводи промислових підприємств. Щитки знаки і маркувальні щитки ».

Зазначені в ГОСТі кольору вибрані відповідно до звичними для людини асоціаціями при використанні поширених та стійких барвників. Забарвлення трубопроводів виробляють або по всій довжині, або окремими ділянками у вигляді-поясів (біля місць з’єднань і відбору робочого середовища, у (вентилів, в місцях переходу трубопроводів через стіни і т. д., але не рідше ніж через 10 см ). Згідно з розмірами трубопроводів, числом паралельних ліній, відповідно до вимог техніки безпеки, умов видимості і загальним колірним рішенням інтер’єру. Для позначення найбільш важливих властивостей речовин, що транспортуються на трубопроводах слід наносити попереджуючі колірні кільця: червоного кольору – для позначення легкозаймистих, вогненебезпечних і вибухових речовин; жовтого кольору – для позначення небезпечних і шкідливих для здоров’я речовин; зеленого кольору – для позначення безпеки і нейтральних речовин. Для нанесення додаткових відомостей рекомендується застосовувати маркувальні написи або щитки.

Забарвлення фаз шинопроводів повиннo бути однаковою у всіх частинах електроустановок, при цьому фази фарбуються: фаза А – в жовтий, фаза В – зелений і фаза С – в червоний кольори. Шини електропроводок постійного струму забарвлюються в червоний (+) і синій (-) кольору. Всі конструкції, проводи й смуги мережі заземлення повинні бути пофарбовані в чорний колір. Допускається фарбування в інші кольори у відповідність до оформлення інтер’єру, але в цьому випадку в місцях приєднання і відгалужень вони повинні мати не менш ніж дві смуги чорного кольору на відстані 150 мм один від одного.

Електрошафи, пульти управління і інше електроустаткування забарвлюються в колір, відповідний кольору основного обладнання. Внутрішні поверхні електротехнічних пристроїв, де є небезпека ураження струмом, рекомендується фарбувати у помаранчевий колір.

 


Читайте також:

  1. Визначається загальна площа механоскладальної дільниці
  2. Дільниці, майстер), завершуються вони перевіркою знань у вигляді
  3. Для введення внутрішньоцехового режиму вся територія виробничої зони розподіляється на цехи (дільниці), які мають окремі приміщення, або розміщуються на ізольованих ділянках.
  4. Закон Ома для дільниці магнітного кола. Магнітний опір
  5. ІІІ Розрахунок параметрів механоскладальної дільниці
  6. Кількість збірних (вивізних) поїздів на перегонах дільниці К-О
  7. Майстер — керівник електромонтажного виробництва, безпосередній організатор праці робочих на дорученій йому дільниці робіт.
  8. Напруга на дільниці кола дорівнює роботі струму при переміщенні одиниці заряду вздовж цієї дільниці.
  9. Обсяги місцевої роботи відкритого рухомого складу на станціях дільниці К-О
  10. Основні завдання, що покладаються на станції, пасажирські вагонні депо та вагонні дільниці
  11. Порядок створення і реорганізації (ліквідації) кооперативної дільниці




Переглядів: 463

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Опис робочого проекту та робочої документації | 

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.006 сек.