Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Дільниці, майстер), завершуються вони перевіркою знань у вигляді

Усного опитування або за допомогою технічних засобів, а також пере1

Віркою набутих навичок безпечних методів праці. Знання перевіряє

Особа, яка проводила інструктаж. При незадовільних результатах

Перевірки знань, умінь і навичок щодо безпечного виконання робіт

після первинного, повторного чи позапланового інструктажів для

Працівника протягом 10 днів додатково проводяться інструктаж і пов1

Торна перевірка знань.

При незадовільних результатах перевірки знань після цільового

Інструктажу допуск до виконання робіт не надається. Повторна пере1

Вірка знань при цьому не дозволяється.

Працівники, які суміщають професії (в тому числі працівники ком1

Плексних бригад), проходять інструктажі як з їх основних професій,

Так і з професій за сумісництвом.

Про проведення первинного, повторного, позапланового та цільо_

Вого інструктажу та про допуск до роботи особою, якою проводився

Інструктаж, вноситься запис до журналу реєстрації інструктажів з

Питань охорони праці на робочому місці. При цьому обов’язкові під1

Писи як того, кого інструктували, так і того, хто інструктував. Сторін1

Ки журналу реєстрації інструктажів повинні бути пронумеровані,

Журнали прошнуровані і скріплені печаткою.

У разі виконання робіт, що потребують оформлення наряду1допу1

Ску, цільовий інструктаж реєструється в цьому наряді1допуску, а в

Журналі реєстрації інструктажів – не обов’язково.

Перелік професій та посад працівників, які звільняються від пер1

винного, повторного та позапланового інструктажів, затверджується

Роботодавцем. До цього переліку можуть бути зараховані працівники,

Участь у виробничому процесі яких не пов’язана з безпосереднім

Обслуговуванням обладнання, застосуванням приладів та інструмен1

Тів, збереженням або переробкою сировини, матеріалів тощо.

Управління охороною праці на підприємстві

В нашій країні передбачено управління охороною праці як на дер1

Жавному, так і на галузевому, регіональному і виробничому рівнях.

Загальні положення щодо управління охороною праці, порядок вве1

Дення в дію системи управління, основні функції і завдання управлін1

Ня викладені в Типовому положенні про систему управління охоро1

Ною праці на галузевому, регіональному та виробничому рівнях.

У спрощеному вигляді будь1яка система управління – це сукуп1

Ність суб’єкта управління та об’єкта управління, що знаходяться у

певному середовищі та інформативно зв’язані між собою (рис. 1.5). В

Суб’єкті управління можна виділити два органи – управляючий та


Читайте також:

  1. II. АКТУАЛІЗАЦІЯ ОПОРНИХ ЗНАНЬ І ВМІНЬ УЧНІВ
  2. II. Актуалізація опорних знань і вмінь учнів
  3. II. АКТУАЛІЗАЦІЯ ОПОРНИХ ЗНАНЬ І ВМІНЬ УЧНІВ
  4. III. Актуалізація набутих знань
  5. III. Контроль знань
  6. IV. Закріплення й узагальнення знань
  7. Iv. закріплення нових знань і вмінь учнів
  8. IV. ЗАКРІПЛЕННЯ НОВИХ ЗНАНЬ І ВМІНЬ УЧНІВ
  9. IV. ЗАКРІПЛЕННЯ НОВИХ ЗНАНЬ І ВМІНЬ УЧНІВ
  10. IV. ЗАКРІПЛЕННЯ НОВИХ ЗНАНЬ І ВМІНЬ УЧНІВ
  11. IV. ЗАКРІПЛЕННЯ НОВИХ ЗНАНЬ І ВМІНЬ УЧНІВ
  12. IV. ЗАКРІПЛЕННЯ НОВИХ ЗНАНЬ І ВМІНЬ УЧНІВ




Переглядів: 507

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Первинний інструктаж проводиться також з учнями, курсантами, | Виконавчий. Управління завжди здійснюється заради досягнення пев1

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.005 сек.