Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Методичні вказівки щодо виконання практичної роботи

Згідно з вихідними даними індивідуального завдання до практичної роботи, необхідно:

1 Проаналізувати вихідні дані.

2 Виконати план поперечного перерізу механоскладальної дільниці виробничого цеху.

3 Проаналізувати результати практичної роботи та зробити висновок.

4 Дати письмові відповіді на питання для самоперевірки.

 

ТЕОРЕТИЧНА ЧАСТИНА РОБОТИ

 

Послідовність проектування

поперечного перерізу механоскладальної дільниці виробничого цеху.

 

План поперечного перерізу механоскладальної дільниці найбільш повно характеризує будівлю виробничого цеху. План показує як зовнішню форму будови, так і внутрішнє планування приміщення, розташування колон, капітальних стін і перегородок. На плані повинно бути ясно зображено розташування колон, капітальних стін та перегородок. Також чітко потрібно показати розташування вікон і дверей, підсобних приміщень, а також технологічного обладнання.

При виконанні основних креслень будови (плану, фасаду і перерізу) в одному форматі, план розташовується у нижньому кутку аркуша. При цьому на початку креслять осьові лінії колон промислової будови (сітку колон). Ці осьові виносяться за межі креслення плану і закінчуються колом діаметром 8-10 мм, де ставляться позначення цих осей. Вертикальні вісі позначаються цифрами, а горизонтальні – великими літерами українського алфавіту (окрім літер О і З, які легко прийняти за цифру). Після нанесення осей креслять колони, стіни чи стінові наповнення, перегородки з їх відповідними розмірами. На накреслених стінах наносять дверні та віконні прорізи; викреслюють обладнання.

Висота прогону цеху визначається починаючи з розмірів виготовлюваних виробів, габаритних розмірів обладнання (згідно висоти), розмірів та конструкцій мостових кранів, а також санітарно-гігієнічних вимог.

 


Читайте також:

  1. I. Аналіз контрольної роботи.
  2. I. ЗАГАЛЬНІ МЕТОДИЧНІ ВКАЗІВКИ
  3. II. Вимоги безпеки перед початком роботи
  4. II. Вимоги безпеки праці перед початком роботи
  5. II. МЕТОДИЧНІ ВКАЗІВКИ
  6. II.ТЕОРЕТИЧНІ ПИТАННЯ КУРСОВОЇ РОБОТИ
  7. III. Виконання бюджету
  8. III. Вимоги безпеки під час виконання роботи
  9. III. Вимоги безпеки під час виконання роботи
  10. III. Вимоги безпеки під час виконання роботи
  11. III. ПОРЯДОК ПРОВЕДЕННЯ РОЗРАХУНКІВ КУРСОВОЇ РОБОТИ
  12. Internet. - це мережа з комутацією пакетів, і її можна порівняти з організацією роботи звичайної пошти.




Переглядів: 318

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Варіант 10 – 12 | К КУРСОВОМУ ПРОЕКТУ

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.003 сек.