МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Лінійна витрата палива
Серед експлуатаційних показників автотранспортних засобів однією з визначальних є паливна економічність. Вартість палива може складати від 15% до 30% усіх затрат на перевезення. Основним показником експлуатаційної паливної економічності є лінійна витрата в літрах на 100 км пройденого шляху. До основних факторів, що впливають на витрату палива варто віднести: паливні характеристики двигуна (ge), механічні втрати в трансмісії (h) та витрати на подолання опору котінню коліс, подолання підйому, подолання опору повітря та сил інерції. Найбільш достовірними показниками лінійної витрати палива є заміри в реальних експлуатаційних умовах. Прийнявши певні спрощення (обрахунок виконується для усталеного руху, двигун працює в невеликому інтервалі частот) та умовності (спуски та підйоми взаємно компенсуються – розрахунки ведемо як для горизонтальної дороги), лінійна витрата палива може бути обрахована по одній з існуючих методик. Методика І. Виходячи з рівняння балансу потужностей руху автомобіля, лінійна витрата палива (в літрах на 100км)становитиме, , (2.38) де: ge – питома ефективна витрата палива, г/кВт×год; rп – щільність палива (0.75- для бензину; для дизельного палива: 0.83 – для зимового, 0,86 – для літнього), (кг/л); KS - коефіцієнт врахування лінійної витрати палива, KS = 1,05 … 1,1 (більші значення приймаються для вантажних автомобілів). Після скорочення на «V» та перетворення розмірності з «м/с» на «км/год.», отримаємо: (2.39) Таким чином, для побудови залежності лінійної витрати палива від швидкості руху скористаємось раніш отриманими показниками: ge – питома ефективна витрата палива, г/кВт×год. з табл. 2.9 в частині І методичного посібника; Pf та PП – опір котінню та повітря, відповідно, з табл. 2.2. Поточні значення Vі також вибирають з таблиці 2.2 на всіх передачах, охвачуючи рівномірно весь інтервал від Vmin до Vmax, результати розрахунків заносять в табл. 2.8. Таблиця 2.8 Лінійна витрата палива.
На базі даних таблиці 2.8 будують паливну характеристику автомобіля (додаток 7) Методика ІІ. Виходячи з того, що питома витрата палива залежить від типу двигуна, частоти обертів колінчатого валу та завантаженості двигуна. Лінійну витрату палива автомобілем визначають із рівняння витрати палива. (2.40) де: gN – питома ефективна витрата палива при максимальній потужності двигуна, г/кВт×год., яка становить 330 ... 360 г/(кВт×год.) для бензинових двигунів та 210 ... 240 г/(кВт×год.) для дизелів; К - коефіцієнт, що враховує частоту обертів колінчатого валу, (2.41) KN – коефіцієнт, що враховує ступінь використання потужності двигуна, визначається для бензинових: (2.42) для дизельних: (2.43) Значення Nf та NП беремо з табл. 2.7 значення Nі - з табл. 2.9 в частині І методичного посібника. Отримані значення заносимо в табл. 2.8а та на їх основі будуємо графік QS = f (V). Таблиця 2.8а Лінійна витрата палива.
З на основі отриманих даних (таблиця 2.8а) будують паливну характеристику автомобіля (додаток 7)
Читайте також:
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|