МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Економічні структуриСеред економічних структур важливе місце належить інфраструктурі, зокрема транспорту та енерґопостачанню. Німеччина має розвинену інфраструктуру: довжина залізниць - 90743 кілометри, досконалі автодороги, які доходять до кожного населеного пункту, 35,5 мільйона пасажирських автомобілів (або 438 автомобілів на 1000 осіб), 2,7 мільйона вантажних, 40 аеропортів, морські порти Гамбурґ, Бремен, Бременгавен, Любек. Добре розвинені усі сектори національної економіки: промисловість (сталеливарна, корабле-, автомобіле-, вагонобудівна, машинобудівна, електронна, вугільна, хімічна), сільське господарство (у рослинництві - вирощування жита, картоплі, цукрових буряків; 34% земель - рілля; у тваринництві - 15,3 мільйонів голів великої рогатої худоби, 10 мільйонів свиней, 1,2 мільйона овець), рибальство (241 тисяча тонн), гірничовидобувна промисловість (кам’яне та буре вугілля, поташ, залізні та уранові руди), енергетика (580 мільярдів кВт/год електроенерґії). 6% працездатного населення, яке складає робочу силу Німеччини, зайнято у сільському господарстві, 41% - у промисловості, решта - 53% - у невиробничій сфері.[153][153] Валовий внутрішній продукт у 1992 році становив 2362,6 трильйона марок, що в розрахунку на особу складало 29406 марок. Обсяг експорту сягнув 713,2 мільярда марок, а імпорту - 679,4 мільярди, причому основними партнерами Німеччини були країни ЄС (55% експорту та 52% імпорту) та інші європейські країни (19% експорту та 16% імпорту).[154][154] Економічні структури побудовані на неоліберіалістичних засадах і є соціально-зорієнтованими. В умовах формування в ЄС єдиного економічного простору власне німецькі особливості економічних структур поволі стираються.
Поняття для засвоєння соціальна ринкова економіка групово-кооперативні цінності граничний рівень фінансових затрат допустимий ризик Питання для обговорення 1. 1. На яких теоретичних засадах збудована сучасна німецька економічна система. 2. 2. У 1950 році 1 фунт стерлінгів, 1 долар США та 1 французький франк коштували відповідно 11.70, 4.30 та 1.20 німецьких марок. У 1996 році ці валюти коштували відповідно - 3.20, 1.52 та 0.17 німецької марки. Чи свідчать ці цифри про динаміку макроекономічної ефективності відповідно німецької, британської, американської та французької систем? 3. 3. Економічна система Німеччини після другої світової війни була практично зруйнована. У цих умовах фрайбурзьким неолібералам вдалося запропонувати модель соціальної ринкової економіки. Чи відповідає ця модель системі національних цінностей німців? Чи повоєнна економічна криза у Німеччині не нагадує Вам сучасну українську? Обґрунтуйте свої міркування. 4. 4. У чому, на Ваш погляд, причина екологічної ефективності економічної системи Німеччини? Рекомендована література Бласко Г.Економічне диво чи економічна загадка? Соціальне ринкове господарство та його застосування: Теорія А.Мюллер-Армака.- К.: Світовид, 1992.- 59 с. Гаврилишин Б.Аналіз та оцінка ефективності України: (методика).- Мюнхен: УВУ, 1994.- 11 с. Гаврилишин Б.Дороговкази в майбутнє: До ефективніших суспільств. Доповідь Римському клубові. - К.: Основи, 1993.- С.82-84. Грабинський І.Економічна система України: проблема вибору // Державність.- 1994.- №1-2.- С.17-18. Грабинський І.Сучасні економічні системи // Економічна теорія: Частина 1. Вступ.- Львів: ЛДУ, 1992.- С.123-150. Грабинський І. Формування національної еколого-економічної системи: світовий досвід та українські реалії // Науковий Збірник Українського Вільного Університету.- Мюнхен; Львів, 1995.- Т.17.- С.313-316. Жуковський А.Німеччина // Енциклопедія Українознавства.- Париж; Нью-Йорк: Молоде Життя, 1995.- Т.2. Кн.11.- С.142-153. Німеччина у фактах. 1996.- Frankfurt/Main: Societäts-Verlag, 1996.- 544 S. ФРГ / Отв.ред. Г.А.Буланов.- Москва: Междунар. отношения, 1990.- 128 с. Die Abfallentsorgung ist eine der brennendsen Fragen unserer Zeit // Unser Wald.- 1990.- Band 42, Nr.5.- S.26. Ahrens G.-A., Friedrich A., Gorissen N. Entwicklung verkehrsbedingter NOx-Emissionen 1985-1998 und Maßnachmen zu ihrer Minderung // GIT: Fachzeitschrift für das Laboratorium.- 1990.- Band 34, Nr.7.- S.861-866. Bavaria J.An Environmental Code for Corporations // Sciences and Technology.- 1989.- Vol.6, No.2.- P.28-31. Bej E.Codetermination Principle in Labor-Managed Economy: An Institutional Approach // Jahrbuch der Wirtschaft Osteuropas.- München; Wien: Günter Olzog Verlag, 1981.- Band 9, Halbband 1. - S.11-33. Gianaris N.V.Contemporary Economic Systems: A Regional and Country Approach.- Westport; London: Praeger, 1993.- P.68-88. Gianaris N.V.The European Community, Eastern Europe, and Russia: Economic and Political Changes.- Westport; London: Praeger, 1994.- P.23-82. Grosser D.Sociale Marktwirtschaft - Sociale Sicherheit: Erfahrungen in der Bundesrepublik - Perspektiven im wiedervereinigten.- Bad Homburg vor der Höhe: Gehlen, 1991.- 78 S. Grundgesetz für die Bundesrepublik Deutchland.- München: Bayerische Landeszentrale für Politische Bildungsarbeit, 1995.- S.98-240. Haslett D.W.Capitalism with Morality.- Oxford: Clarendon Press, 1994.- P.1-46. Henley A., Tsakalotos E. Corporatism and Economic Performance: A Comparative Analysis of Market Economies.- Brookfield: Edward Elgar, 1993.- 218 p. Lohrer W.Luftreinhaltemaßnahmen der Bundesrepublik Deutschland // Staub-Reinhaltung der Luft.- 1990.- Band 50, Nr.4.- S.131-138. Martin H.Probleme und Resultate des Umveltschutzes in der Elektrizitätwirtschaft der BRD // IPW Berichte.- 1990.- Band 19, Nr.4.- S.1-6. Müller-Witt H.Umveltschulz und Informationstechnik // Umweltmagazin.- Band 19, Nr.10.- S.78-80. Nationalpark Bayerischer Wald // Unser Wald.- 1992.- Band 44, Nr.1.- S.10-12. Schnitzer M.C., Nordyke J.W. Comparative Economic Systems.- Cincinnati etc.: South-Western, 1971.- P.374-406. Umweltbericht das BMU 1990 // GIT: Fachzeitschrift für das Laboratorium.- 1990.- Band 34, Nr.7.- S.870.
Читайте також:
|
||||||||
|