Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Інвестиційна політика

Німеччина сформулювала для себе і дотримується 10 основних принципів інвестиційної політики:

1) орієнтація на "інтеліґентні", сучасні товари високої якості, за допомогою яких можна знижувати витрати виробництва і забез­печувати високу конкурентоздатність товару;

2) прискорена обнова виробничої програми, відмова від вироб­ництва малоприбуткових товарів;

3) раціоналізація системи управління;

4) вміле використання переваг міцної валюти, якою є німецька марка;

5) постійне розширення власної збутової мережі за кордоном;

6) розширення та зміцнення мережі технічного обслуговування клієнтів, оскільки машини, які не експлуатуються, для покупця не мають ніякої вартості;

7) підвищення "іміджу" німецьких виробів;

8) покращення дизайну німецьких виробів;

9) удосконалення німецької реклами;

10) розширення інвестицій та власного виробництва за кордо­ном для легшого подолання зовнішньоторгових бар’єрів.[152][152]


Читайте також:

  1. IV. Політика держав, юридична регламентація операцій із золотом.
  2. V розділ. Товарна політика підприємства
  3. VI розділ. Маркетингова цінова політика
  4. VIII розділ. Маркетингова політика комунікацій
  5. VIII. Маркетингова політика комунікацій.
  6. Аграрна політика
  7. Аграрна політика як складова економічної політики держави. Сут­ність і принципи аграрної політики
  8. Активна і пасивна державна політика.
  9. Активна політика зайнятості
  10. Антиінфляційна державна політика
  11. АНТИІНФЛЯЦІЙНА ПОЛІТИКА ДЕРЖАВИ
  12. Антиінфляційна політика держави




Переглядів: 385

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Екологія | Економічні структури

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.002 сек.