Рис. 3. Паливна помпа; а – паливозабірник з помпою; б – зовнішній вигляд помпи і насосна секція роторного типу паливної помпи з електричним приводом; в – шестерна; г – роликова; д – пластинчаста; е – схема роботи насосної секції роторного типу: 1 – корпус; 2 – зона всмоктування; 3 – ротор; 4 – зона нагнітання; 5 – напрямок обертання
Паливна помпа (зазвичай роликова) може встановлюватися як всередині паливного бака, так і зовні. Паливна помпа вмикається електромагнітним реле. Паливо засмоктується помпою з бака і одночасно, омиваючи, охолоджує електродвигун помпи. На виході з помпи є зворотний клапан, який не дозволяє паливу перетікати з напірної магістралі в бака при вимкненій помпі. Для обмеження тиску служить запобіжний клапан.
Паливо від помпи надходить під тиском не менше 280 кПа, проходить через паливний фільтр тонкого очищення і поступає до паливної рампи. Фільтр має металевий корпус заповнений паперовим фільтруючим елементом.