Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



V. ЗАКРІПЛЕННЯ НОВОГО МАТЕРІАЛУ

Зараз ми з вами будемо виконувати практичне завдання на комп’ютері.

(Завдання роздаються роздруковані за кожен комп’ютер. Учитель допомагає учням виконувати завдання.)

(Слайд 11 презентації)

Завдання: знайти малюнок із зображенням комп’ютера у Інтернеті, зберегти його на комп’ютері.

1. Запустити браузер Internet Explorer, виконавши такі дії: Пуск \ Усі програми \ InternetExplorer.

2. У рядку пошуку набрати текст «малюнки Інтернет».

3. У вікні браузера вибрати посилання, у якому можуть розміщуватись малюнки. Посилання можуть виглядати так:

4. Якщо виберемо другу вкладку, то відкриється сторінка сайту із зображеннями:

5. Серед усіх малюнків знайти наступний
,
виділити цей малюнок, натиснувши ліву кнопку миші.

6. Коли зображення малюнка появилося у збільшеному вигляді, натиснути праву кнопку миші (контекстне меню), вибрати команду Зберегти малюнок як (Сохранить рисунок как).

7. З’явиться вікно

8. У цьому вікні в лівій частині потрібно вибрати місце збереження малюнка, натиснувши Мій комп’ютер \ Диск D \ 3_klas.

9. Якщо потрібно, можна змінити назву малюнка, ввівши у поле Ім’я файлу свою назву.

10. Повідомити вчителя про виконане завдання.

(Слайд 12 презентації)


Читайте також:

  1. I. Контроль і закріплення знань учнів
  2. I. Контроль, корекція та закріплення знань.
  3. I. Контроль, корекція та закріплення знань.
  4. I. Контроль, корекція та закріплення знань.
  5. I. Контроль, корекція та закріплення знань.
  6. I. Контроль, корекція та закріплення знань.
  7. I. Контроль, корекція та закріплення знань.
  8. I. Контроль, корекція та закріплення знань.
  9. II. Вивчення нового матеріалу
  10. II. Вивчення нового матеріалу
  11. II. Вивчення нового матеріалу
  12. II. Вивчення нового матеріалу.




Переглядів: 420

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
V. ВИВЧЕННЯ НОВОГО МАТЕРІАЛУ | VІ. ПОВІДОМЛЕННЯ ДОМАШНЬОГО ЗАВДАННЯ

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.002 сек.