Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



V. ВИВЧЕННЯ НОВОГО МАТЕРІАЛУ

- Як ви думаєте, що зображено на наступному малюнку? комп’ютерна мережа.

(Слайд 3 презентації)

 

Для того, щоб мандрувати Інтернетом та переглядати веб-сайти, ми будемо використовувати «оглядачі», їх інакше називають браузери.Це програми, за допомогою яких ми будемо користуватись Інтернетом. Їх є багато.

Розглянемо вікна кількох браузерів ( 4,5, 6 слайди презентації):

Розглянемо елементи вікна браузера (6 слайд презентації):

кнопки переходу між вікнами;

поле адреси;

посилання на інші веб-сторінки (інакше - гіперпосилання);

смуга прокручування.

А допоможе мені у цьому … (учень виходить до зображення слайду презентації і показує частини вікна браузера).

(Слайд 7 презентації)

- Для чого використовується смуга прокручування? – Для перегляду великих сторінок.

- А які є смуги прокручування? – горизонтальні та вертикальні.

Завдання (усно):А як ви думаєте, які дії мені потрібно виконати для того, щоб знайти зображення, наприклад комп’ютера у Інтернеті? (міркування дітей)

1. У рядку пошуку набрати текст «малюнки комп’ютера».

2. У вікні браузера вибрати посилання, у якому можуть розміщуватись малюнки. Посилання можуть виглядати так:
(Слайд 8 презентації)

Якщо виберемо другу вкладку, то відкриється сторінка сайту із зображеннями:
(Слайд 9 презентації)

Ми знайшли з вами багато малюнків у Інтернеті. Але це лише їх вигляд, малюнків ще немає на нашому комп’ютері; їх потрібно зберегти спочатку, а тоді вже використовувати у своїх цілях.

- Як це зробити?

Для того, щоб зберегти зображення на своєму комп’ютері, потрібно виконати дії, які зазначені у вашому підручнику на с.64. Тому відкрийте підручники, переглянемо метод збереження малюнка на комп’ютері.

(Відкриваємо підручник на сторінці 64, перечитуємо разом з учнями, обговорюємо. Вчитель коментує.)

Дії, які потрібно виконати при збереженні малюнка:

1. Вибери малюнок (виділіть його лівою кнопкою миші).

2. Відкрий контекстне меню (права кнопка миші на зображені) та вибери команду Зберегти зображення як.

3. Відкрий потрібну папку, введи назву малюнка та вибери кнопку Зберегти.

!Ви завжди повинні пам’ятати, що у кожного твору є свій автор, тому потрібно завжди вказувати перелік використаної літератури у своїх документах.

(Слайд 10 презентації)


Читайте також:

  1. Cтатистичне вивчення причин розлучень.
  2. II. Вивчення нового матеріалу
  3. II. Вивчення нового матеріалу
  4. II. Вивчення нового матеріалу
  5. II. Вивчення нового матеріалу.
  6. II. Вивчення нового матеріалу.
  7. II. Вивчення нового матеріалу.
  8. II. Вивчення нового матеріалу.
  9. II. Вивчення нового матеріалу.
  10. II. Вивчення нового матеріалу.
  11. II. Вивчення нового матеріалу.
  12. II. Вивчення нового матеріалу.




Переглядів: 524

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
IV. ПОВІДОМЛЕННЯ ТЕМИ І МЕТИ УРОКУ. | V. ЗАКРІПЛЕННЯ НОВОГО МАТЕРІАЛУ

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.019 сек.