МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||
II. Вивчення нового матеріалу.1. Пояснення вчителя за підручником, с. 152—154. 2. Закріплення вивченого. а) Назвіть величини вимірювання довжини, маси, швидкості, часу, площі, вартості. 3. Обчисліть. 2 год 15 хв + 3 год 45 хв (6 год) й 5 дм 2 см — 3 дм 7 см (1 дм 5 см) 4 грн. 23 к. + 5 грн. 77 к. (10 грн.) 4. Знайдіть помилки. 1 доба + 3 м 5 дм; 2 км 400 м : 500 см; 2 год 10 хв — 5 км/год. 5. Назвіть основну одиницю довжини в метричній системі мір (площі, об'єму, маси). 6. Назвіть інші одиниці вимірювання довжини. (1 км, 1 дм, 1 см, 1 мм) 7. Якими одиницями моряки вимірюють відстані на морі? (1 морська миля = 1852 м) 8. Ще які одиниці довжини ви знаєте? (1 фут = 0,3048 м; 1 аршин = 71,12 см, І дюйм = 2,5 см). III. Розвиток математичних знань. 1. Задача. У магазин привезли 560 кг вершкового масла. Наприкінці дня в магазині залишилося 80 кг. Усе масло було в ящиках, по 16 кг в кожному. Скільки ящиків з маслом було продано? Скласти вираз. ((560 - 80) : 16 т 30 (ящ.)). Учні розв'язують задачу самостійно. 2. 48 • 124 : 93 + 2 183 – 55 275 : 25 : 11 = 2 046 IV. Підсумок уроку. — Назвіть основні одиниці метричної системи мір. № 1 1) 780117 : 39 – 121099 : 11 2) Порівняй. 209456 o 20945 357913 o 357813 № 2 1) 60950 : 53 + 89670 : 61 2) Порівняй. 540896 o 54089 246826 o 246846 № 1 1) 780117 : 39 – 121099 : 11 2) Порівняй. 209456 o 20945 357913 o 357813 № 2 1) 60950 : 53 + 89670 : 61 2) Порівняй. 540896 o 54089 246826 o 246846 № 1 1) 780117 : 39 – 121099 : 11 2) Порівняй. 209456 o 20945 357913 o 357813 № 2 1) 60950 : 53 + 89670 : 61 2) Порівняй. 540896 o 54089 246826 o 246846 № 1 1) 780117 : 39 – 121099 : 11 2) Порівняй. 209456 o 20945 357913 o 357813 № 2 1) 60950 : 53 + 89670 : 61 2) Порівняй. 540896 o 54089 246826 o 246846 № 1 1) 780117 : 39 – 121099 : 11 2) Порівняй. 209456 o 20945 357913 o 357813 № 2 1) 60950 : 53 + 89670 : 61 2) Порівняй. 540896 o 54089 246826 o 246846
№ уроку_______ Дата_________ Тема. Додавання і віднімання. Закони додавання та властивості різниці. Мета. Дати учням поняття про дію додавання як об'єднання двох множин в одну нову множину. Повторити з учнями переставний та сполучний закони додавання. Розкрити зміст дії віднімання, дати її означення, повторити властивості різниці. Зміст уроку Читайте також:
|
||||||||
|