Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



ІІ. Мотивація навчальної діяльності учнів.

Вправа «Мікрофон».

- А зараз ми пограємо з вами в гру.

- Подумайте і скажіть, яким буде наш урок.

(Цікавим, навчальним, продуктивним, веселим, світлим, загадковим, проблемним…)

- А ви на уроці якими повинні бути?

(Дисциплінованими, уважними, зібраними, активними, вправними, наполегливими…)

Слайд (На слайді таблиця)

Урок має бути: Ми будемо:
цікавим навчальним продуктивним веселим світлим загадковим дисциплінованими уважними зібраними активними вправними наполегливими

- Отже, якщо ви будете такими, то ми разом створимо цікавий, творчий, продуктивний урок, А він у нас сьогодні дійсно незвичайний.


Читайте також:

  1. II. Мотивація навчальної діяльності
  2. II. Мотивація навчальної діяльності
  3. II. Мотивація навчальної діяльності
  4. II. Мотивація навчальної діяльності
  5. II. Мотивація навчальної діяльності
  6. II. Мотивація навчальної діяльності. Визначення теми і мети уроку
  7. II. Розвиток математичних знань учнів.
  8. III. Актуалізація опорних знань учнів.
  9. III. Мотивація навчальної діяльності
  10. III. Мотивація навчальної діяльності
  11. IV. Загальна оцінка діяльності вчителя
  12. IV. НС у природному середовищі та інших сферах життєдіяльності людини




Переглядів: 462

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Мета та завдання уроку | Складання девізу уроку з «розсипаних слів»

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.002 сек.