Складання девізу уроку з «розсипаних слів»
Слайд
Навчати, Добре, знати, хто хоче все, того.
(Добре того навчати, хто хоче все знати.)
- Хто з вас хоче багато знати?
- Я рада, що знайшла багато однодумців.
ІІІ. Повторення правил з техніки безпеки.
Діти, ми з вами знаходимось у комп'ютерному кабінеті.
Слайд
– Погляньте хто це?
– Незнайко.
– Ось послухайте, що він розповів.
– Я комп’ютер добре знаю –
Друзям всім допомагаю.
Як у клас я залітаю...
Всім комп’ютери вмикаю.
Вам поради я даю,
Слухай розповідь мою.
Всі улюблені предмети
Джипа, ляльку і ведмедя
З дому ти їх принеси,
На системник поклади.
Ну, навіщо їм скучати
Будеш з ними працювати
Сядь поближче до екрану
І дивися тільки прямо.
Довго можеш так сидіти
Всі завдання поробити
А якщо у тебе сталось...
В монітора щось зламалось
То посмикай за шнурки
Трохи мишку потряси.
Пончик з рота не виймай
З „клави” крихти позмітай.
Та ходи собі по класу
Друзям всім допомагай!
- Як ви гадаєте, діти, чи варто слухати порад Незнайка? (ні)
- Чому? ( вони є неправильними)
- Що є неправильним у розповіді?...(діти відповідають)
- А чи знає наш друг правила поведінки та техніку безпеки у комп’ютерному класі? (ні)
- Давайте йому всі разом допоможемо вивчити правила за допомогою віршика.
Щоб з комп’ютером дружити
Треба правила учити.
Не шуміти, не ходити,
Тільки тихо говорити.
Руки чистими тримати,
Сухо-сухо витирати
І всі незнайомі кнопки
Не потрібно натискати
Слухай вчителя уважно
І виконуй все, що скаже
Тільки так знання здобути
Допоможе друг – комп’ютер!
- Молодці! Йдемо вперед, добувати знання!
ІV. Актуалізація знань.
Фронтальна перевірка.
Слайд
Давайте пригадаємо:
– Що таке Інтернет?
– Що таке «комп’ютерна мережа»?
– Як завантажити Інтернет?
– Що таке сайт?
Читайте також: - A. Організація уроку.
- B. Тип, структура, зміст уроку і методика його проведення.
- I. Організація класу до уроку та повторення правил техніки безпеки.
- II. Вимоги до складання паспорта бюджетної програми
- II. Мотивація навчальної діяльності. Визначення теми і мети уроку
- III Етап: Складання карти ризиків авіакомпанії й ранжирування виявлених ризиків
- III. Актуалізація опорних знань. Повідомлення теми і завдань уроку.
- III. Актуалізація опорних знань. Повідомлення теми і завдань уроку.
- III. Актуалізація опорних знань. Повідомлення теми і завдань уроку.
- III. Актуалізація опорних знань. Повідомлення теми і мети уроку.
- III. Підсумки уроку
- III. ПІДСУМКИ УРОКУ
Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:
|
|