Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Складання девізу уроку з «розсипаних слів»

Слайд

Навчати, Добре, знати, хто хоче все, того.

(Добре того навчати, хто хоче все знати.)

- Хто з вас хоче багато знати?

- Я рада, що знайшла багато однодумців.

ІІІ. Повторення правил з техніки безпеки.

Діти, ми з вами знаходимось у комп'ютерному кабінеті.

Слайд

– Погляньте хто це?

– Незнайко.

– Ось послухайте, що він розповів.

– Я комп’ютер добре знаю –

Друзям всім допомагаю.

Як у клас я залітаю...

Всім комп’ютери вмикаю.

Вам поради я даю,

Слухай розповідь мою.

Всі улюблені предмети

Джипа, ляльку і ведмедя

З дому ти їх принеси,

На системник поклади.

Ну, навіщо їм скучати

Будеш з ними працювати

Сядь поближче до екрану

І дивися тільки прямо.

Довго можеш так сидіти

Всі завдання поробити

А якщо у тебе сталось...

В монітора щось зламалось

То посмикай за шнурки

Трохи мишку потряси.

Пончик з рота не виймай

З „клави” крихти позмітай.

Та ходи собі по класу

Друзям всім допомагай!

- Як ви гадаєте, діти, чи варто слухати порад Незнайка? (ні)

- Чому? ( вони є неправильними)

- Що є неправильним у розповіді?...(діти відповідають)

- А чи знає наш друг правила поведінки та техніку безпеки у комп’ютерному класі? (ні)

- Давайте йому всі разом допоможемо вивчити правила за допомогою віршика.

Щоб з комп’ютером дружити

Треба правила учити.

Не шуміти, не ходити,

Тільки тихо говорити.

Руки чистими тримати,

Сухо-сухо витирати

І всі незнайомі кнопки

Не потрібно натискати

Слухай вчителя уважно

І виконуй все, що скаже

Тільки так знання здобути

Допоможе друг – комп’ютер!

- Молодці! Йдемо вперед, добувати знання!

ІV. Актуалізація знань.

Фронтальна перевірка.

Слайд

Давайте пригадаємо:

– Що таке Інтернет?

– Що таке «комп’ютерна мережа»?

– Як завантажити Інтернет?

– Що таке сайт?


Читайте також:

  1. A. Організація уроку.
  2. B. Тип, структура, зміст уроку і методика його проведення.
  3. I. Організація класу до уроку та повторення правил техніки безпеки.
  4. II. Вимоги до складання паспорта бюджетної програми
  5. II. Мотивація навчальної діяльності. Визначення теми і мети уроку
  6. III Етап: Складання карти ризиків авіакомпанії й ранжирування виявлених ризиків
  7. III. Актуалізація опорних знань. Повідомлення теми і завдань уроку.
  8. III. Актуалізація опорних знань. Повідомлення теми і завдань уроку.
  9. III. Актуалізація опорних знань. Повідомлення теми і завдань уроку.
  10. III. Актуалізація опорних знань. Повідомлення теми і мети уроку.
  11. III. Підсумки уроку
  12. III. ПІДСУМКИ УРОКУ




Переглядів: 495

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
ІІ. Мотивація навчальної діяльності учнів. | Робота в парах.

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.01 сек.