Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Для нотаток

____________________________________________________________________________________________________________________________________________

______________________________________________________________________________________________________________________________________________

_______________________________________________________________________

Дата уроку _________________

Конспект уроку

Тема: Голонасінні. Лабораторна робота №14 «Будова голонасінних»

Мета:
Освітня:
продовжити формувати знання учнів про відділи рослин на планеті; ознайомити з голонасінними рослинами, їх будовою, середовищем існування та поширенням у природі.
Розвиваюча:розвивати уміння порівнювати біологічні об’єкти, аналізувати та робити відповідні висновки; розвивати логічне мислення, увагу, спостережливість, пам’ять.
Виховна: виховувати бережливе ставлення до природи рідного краю та розвивати екологічне мислення.
Матеріали та обладнання: схеми, малюнки, таблиці, картини відомих художників.
Основні поняття та терміни: голонасінні, хвойні, хвоя, шишка.

 


Читайте також:

  1. Для нотаток
  2. ДЛЯ НОТАТОК
  3. ДЛЯ НОТАТОК
  4. ДЛЯ НОТАТОК
  5. ДЛЯ НОТАТОК
  6. Для нотаток
  7. Для нотаток
  8. Для нотаток
  9. Для нотаток
  10. Для нотаток
  11. Для нотаток




Переглядів: 467

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Кросфорд «Спорові рослини» | 

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.002 сек.