Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Для нотаток

__________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

_____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

Дата уроку _________________

Конспект уроку

Тема: Життєві форми рослин. Рослинні угруповання.
Мета:
Освітня:
продовжити формувати знання учнів про взаємозв’язки рослин із довкіллям; ознайомити з життєвими формами рослин, їх угрупуваннями, та значенням цього поділу.
Розвиваюча: розвивати уміння порівнювати екологічні фактори між собою та пристосуванням рослин до різних умов; розвивати уміння спостерігати, аналізувати, робити відповідні висновки та узагальнення.
Виховна: виховувати бережливе ставлення до навколишнього середовища і рослин рідного краю; сприяти екологічному вихованню та профорієнтації.
Матеріали та обладнання:схеми, малюнки, таблиці.
Основні поняття та терміни: життєва форма, ярусність, дерево, кущ, трава, чагарник.


Читайте також:

  1. Для нотаток
  2. ДЛЯ НОТАТОК
  3. ДЛЯ НОТАТОК
  4. ДЛЯ НОТАТОК
  5. ДЛЯ НОТАТОК
  6. Для нотаток
  7. Для нотаток
  8. Для нотаток
  9. Для нотаток
  10. Для нотаток
  11. Для нотаток




Переглядів: 564

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
 | 

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.02 сек.