Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Для нотаток

______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

Дата уроку _________________

Конспект уроку

Тема: Поняття про класифікацію рослин

Мета:

Освітня: вивчити поняття про таксономічні категорії – види, роди, родини, класи; показати більш близьке та далеке споріднення між рослинами, їх біологічні особливості й народногосподарське значення.

Розвиваюча:уміння спостерігати та робити відповідні висновки та узагальнення.
Виховна: виховувати бережливе ставлення до довкілля, до природи рідного краю; виховувати науковий світогляд, значення рослин.

 

Структура уроку

№ н/п Етап уроку Час хв.
І Організаційний момент  
ІІ Перевірка домашнього завдання  
ІІІ Актуалізація опорних знань та чуттєвого досвіду учнів  
ІV Мотивація навчально-пізнавальної діяльності учнів  
V Сприймання та засвоєння учнями нового матеріалу  
Узагальнення та систематизація знань  
VIІ Підведення підсумків уроку  
VIII Надання та пояснення домашнього завдання  

 

 


Читайте також:

  1. Для нотаток
  2. ДЛЯ НОТАТОК
  3. ДЛЯ НОТАТОК
  4. ДЛЯ НОТАТОК
  5. ДЛЯ НОТАТОК
  6. Для нотаток
  7. Для нотаток
  8. Для нотаток
  9. Для нотаток
  10. Для нотаток
  11. Для нотаток




Переглядів: 489

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
ХІД УРОКУ | Хід уроку

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.01 сек.