Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






ГЛОБАЛІЗАЦІЯ І СТРАТЕГІЇ РОЗВИТКУ

 

7.1. Визначення і характерні ознаки багато­національних підприємств, їхні відмінності від інших суб'єктів міжнародного бізнесу.

7.2. Прямі закордонні інвестиції у стратегіях багатонаціональних підприємств.

7.3. Особливості стратегій міжнародного бізнесу.

7.4. Вплив багатонаціональних підприємств на національну економіку.

 

Огляд міжнародних стратегій економічного розвитку був би неповним без аналізу ролі у сучасних процесах ево­люції світового господарства міжнародного бізнесу. Між­народний бізнес — досить широке поняття, яке охоплює всі сфери зовнішньоекономічної діяльності окремих під­приємств, міжнародних фірм та їх взаємовідносин з уряда­ми окремих країн — суб'єктів світової економіки. Роль міжнародного бізнесу зростає в сучасних умовах глобалі­зації соціально-економічного розвитку, адже саме він за­початкував цей процес. Вплив міжнародного бізнесу на еволюцію людства настільки значний, що він може визна­чати як розвиток окремих країн, так і хід подальшої історії людства (наприклад, у так званому "списку "Forbs" 100 найбільших виробничих одиниць світу 2/3 належать державам і 1/3 — міжнародним корпораціям).

 


Читайте також:

  1. III.Цілі розвитку особистості
  2. III.Цілі розвитку особистості
  3. III.Цілі розвитку особистості
  4. IV Етап: Вибір стратегії керування виявленими ризиками й виділення пріоритетних напрямків роботи
  5. Iсторiя розвитку геодезичного приладознавства
  6. V Потреби та мотиви стимулюють пізнання себе та прагнення до саморозвитку.
  7. VII. ОСНОВНІ ЕТАПИ РОЗВИТКУ УКРАЇНСЬКОЇ КУЛЬТУРИ У ХХ ст.
  8. VІІІ. Проблеми та перспективи розвитку машинобудування.
  9. А. В. Петровський виділяє три стадії розвитку особистості в процесі соціалізації: адаптацію, індивідуалізацію і інтеграцію.
  10. Агроекологічні проблеми розвитку і шляхи їх розв'язання
  11. Адаптація організаційної структури до стратегії
  12. Альтернативні стратегії за матрицею Мак-Кінсі.




Переглядів: 376

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Стратегічні перспективи розвитку Азійсько-Тихоокеанського регіону | Визначення і характерні ознаки багатонаціональних підприємств, їхні

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.006 сек.