Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



ГЛОБАЛІЗАЦІЯ І СТРАТЕГІЇ РОЗВИТКУ

 

7.1. Визначення і характерні ознаки багато­національних підприємств, їхні відмінності від інших суб'єктів міжнародного бізнесу.

7.2. Прямі закордонні інвестиції у стратегіях багатонаціональних підприємств.

7.3. Особливості стратегій міжнародного бізнесу.

7.4. Вплив багатонаціональних підприємств на національну економіку.

 

Огляд міжнародних стратегій економічного розвитку був би неповним без аналізу ролі у сучасних процесах ево­люції світового господарства міжнародного бізнесу. Між­народний бізнес — досить широке поняття, яке охоплює всі сфери зовнішньоекономічної діяльності окремих під­приємств, міжнародних фірм та їх взаємовідносин з уряда­ми окремих країн — суб'єктів світової економіки. Роль міжнародного бізнесу зростає в сучасних умовах глобалі­зації соціально-економічного розвитку, адже саме він за­початкував цей процес. Вплив міжнародного бізнесу на еволюцію людства настільки значний, що він може визна­чати як розвиток окремих країн, так і хід подальшої історії людства (наприклад, у так званому "списку "Forbs" 100 найбільших виробничих одиниць світу 2/3 належать державам і 1/3 — міжнародним корпораціям).

 


Читайте також:

  1. III.Цілі розвитку особистості
  2. III.Цілі розвитку особистості
  3. III.Цілі розвитку особистості
  4. IV Етап: Вибір стратегії керування виявленими ризиками й виділення пріоритетних напрямків роботи
  5. Iсторiя розвитку геодезичного приладознавства
  6. V Потреби та мотиви стимулюють пізнання себе та прагнення до саморозвитку.
  7. VII. ОСНОВНІ ЕТАПИ РОЗВИТКУ УКРАЇНСЬКОЇ КУЛЬТУРИ У ХХ ст.
  8. VІІІ. Проблеми та перспективи розвитку машинобудування.
  9. А. В. Петровський виділяє три стадії розвитку особистості в процесі соціалізації: адаптацію, індивідуалізацію і інтеграцію.
  10. Агроекологічні проблеми розвитку і шляхи їх розв'язання
  11. Адаптація організаційної структури до стратегії
  12. Альтернативні стратегії за матрицею Мак-Кінсі.




Переглядів: 428

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Стратегічні перспективи розвитку Азійсько-Тихоокеанського регіону | Визначення і характерні ознаки багатонаціональних підприємств, їхні

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.01 сек.