При русі по косогору автомобіль треба вести дуже повільно, уникаючи різких поштовхів і крутих поворотів, інакше він може перекинутися. Якщо ж автомобіль почав сповзати, то кермо слід плавно повертати в бік ухилу.
На косогорі автомобіль знаходиться під дією двох складових сили тяжкості G (рис. 1), Бічна складова GL прагне викликати бічний зсув автомобіля і за певних умов може перекинути його. Складова G2, перпендикулярна поверхні косогору DE, притискає до неї колеса автомобіля і протидіє його бічному зсуву. Автомобіль зберігає свою стійкість, коли лінія, за якої спрямована сила тяжіння G (перпендикуляр до лінії горизонту АС), перетинає опорну поверхню в межах ширини колії У автомобіля. Перекидання автомобіля настане тоді, коли дане перетин вийде за межі колії В, а це залежить від висоти h ц.т. і кута нахилу AED косогору. Чим менше ця висота і чим менше нахил косогору, тим більше стійкий автомобіль проти бокового перекидання при даній ширині колії коліс.
Оскільки сучасні легкові автомобілі мають низько розташований центр ваги і порівняно широку колію, небезпека їх бокового перекидання на дорозі з поперечним ухилом невелика. Однак така небезпека різко зростає при бічному занесенні автомобіля, при ударі коліс однієї сторони про яку-небудь перешкоду.