Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Рух автомобіля по косогору

При русі по косогору автомобіль треба вести дуже повільно, уникаючи різких поштовхів і крутих поворотів, інакше він може перекинутися. Якщо ж автомобіль почав сповзати, то кермо слід плавно повертати в бік ухилу.

На косогорі автомобіль знаходиться під дією двох складових сили тяжкості G (рис. 1), Бічна складова GL прагне викликати бічний зсув автомобіля і за певних умов може перекинути його. Складова G2, перпендикулярна поверхні косогору DE, притискає до неї колеса автомобіля і протидіє його бічному зсуву. Автомобіль зберігає свою стійкість, коли лінія, за якої спрямована сила тяжіння G (перпендикуляр до лінії горизонту АС), перетинає опорну поверхню в межах ширини колії У автомобіля. Перекидання автомобіля настане тоді, коли дане перетин вийде за межі колії В, а це залежить від висоти h ц.т. і кута нахилу AED косогору. Чим менше ця висота і чим менше нахил косогору, тим більше стійкий автомобіль проти бокового перекидання при даній ширині колії коліс.

Оскільки сучасні легкові автомобілі мають низько розташований центр ваги і порівняно широку колію, небезпека їх бокового перекидання на дорозі з поперечним ухилом невелика. Однак така небезпека різко зростає при бічному занесенні автомобіля, при ударі коліс однієї сторони про яку-небудь перешкоду.


Читайте також:

  1. Аварія автомобіля
  2. Аналіз компонування автомобіля та визначення параметрів ваги
  3. Базові і основні деталі агрегатів автомобіля
  4. Блок-фара автомобіля
  5. Буксирування автомобіля
  6. Буксирування автомобіля
  7. Вибір параметрів трансмісії автомобіля
  8. Вибір та обґрунтування параметрів трансмісії автомобіля.
  9. Види і періодичність технічного обслуговування автомобіля
  10. Визначення навантаження на осі автомобіля
  11. Визначення основних масових параметрів автомобіля
  12. Визначення параметрів повороткості автомобіля.




Переглядів: 520

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Поняття про динамічний габарит | Лекція _____

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.002 сек.