Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Різновиди компоновок автомобіля.

Передньомоторну компоновка є традиційною на всіх етапах розвитку конструкцій автомобіля і характеризується розташуванням двигуна перед пасажирським салоном. Винесення двигуна далеко вперед дозволяє максимально наблизити салон до переднього мосту, частково використовуючи простір між кожухами передніх коліс. Таким чином, забезпечується найвигідніше використання простору в межах бази і легко досягається необхідна навантаження на передній міст. Незважаючи на ефективне використання простору всередині бази, автомобілі даної схеми мають значну габаритну довжину внаслідок досить великого переднього свеса.

Збільшення бази за рахунок заднього багажника небажано через надмірну перевантаження переднього моста. Крім того, розташування двигуна в самій передньої частини автомобіля не дозволяє поліпшити його обтічність шляхом зниження лінії капота.

Останнім часом широкого поширення набули передньопривідні автомобілі, у яких керовані колеса є провідними. Автомобіль з такою компоновкою має найкращу стійкість і керованість при русі з високою швидкістю, особливо по слизькій або мокрій дорозі. Популяризації такого компонування сприяли також зміни в загальному вигляді автомобіля і його развесовке по осях. Зменшення габаритних розмірів двигунів (при збереженні їх потужності) і застосування незалежних передніх підвісок дозволили розташовувати двигун над переднім мостом або навіть перед ним, що забезпечило необхідний зчіпний вагу (більше 50% від загальної ваги автомобіля) на передні провідні колеса. Ще одна перевага передньопривідних автомобілів - менший, ніж в автомобілях з іншого компонуванням, рівень шуму в салоні внаслідок віддаленості ведучого моста і відсутності карданного валу, часто є джерелом вібрацій. Однак як показує практика, клас автомобіля (його розміри, якість виготовлення та оздоблення, наявність шумоизолирующих оббивок і мастик), а також тип кузова (рамний або несучий) впливають на рівень шуму в салоні значно більше, ніж компонувальна схема.

Компонування автомобіля, коли двигун розміщується в межах колісної бази автомобіля, практично за спинками сидінь водія і пасажира, зустрічається в автомобілебудуванні досить рідко. для поліпшення розваговки по колесах, залежно від обсягу та конструкції двигуна, він може розміщуватися як уздовж, так і поперечно. Хороший розподіл ваги автомобіля по осях і підвищена безпека при русі – основні переваги автомобілів з центральним розташуванням двигуна. Тому не дивно, що по середньомоторною компонуванні будуються швидкісні, високоманеврені автомобілі, такі як Lamborghini, Ferrari.

При заднемоторной компонуванні двигун, об'єднаний з трансмісією, розташовується за задньою підвіскою автомобіля, що дозволяє значно знизити габарити автомобіля, а отже, його вагу. але при заднемоторной компонуванні на задні ведучі колеса доводиться до 60% від загальної ваги автомобіля, що позитивно позначається на прохідності автомобіля, але негативно на його стійкості і керованості при русі з великою швидкістю. Тому для поліпшення развесовки, доводиться зрушувати пасажирський салон вперед, що при обмежених габаритах автомобіля скорочує простір для ніг водія і переднього пасажира. Сьогодні тільки одна фірма в світі будує свої автомобілі по заднемоторной компонуванні - Porsche.

Класична компоновка це компоновка з переднім розташуванням двигуна і з приводом на задні колеса. Застосування карданного вала не дозволяє створити салон автомобіля без трансмісійного тунелю, що позначається на комфорті пасажирів. Крім того, вібрації від карданного валу передаються на кузов автомобіля. Тому доводиться застосовувати кращу шумо- і віброізоляцію, що призводить до подорожчання автомобіля. Класичному компонуванні властивий занос задніх коліс, особливо при проходженні поворотів на сирій або слизькій дорозі. Сьогодні класична компоновка зустрічається рідше, але їй залишаються вірними такі гранди автомобілебудування, як BMW, Mercedes і Jaguar.


Читайте також:

  1. Алгоритмічна конструкція повторення та її різновиди: безумовні цикли, цикли з після умовою та з передумовою.
  2. Вибір та обґрунтування параметрів трансмісії автомобіля.
  3. Виборчі системи: суть, різновиди, переваги та недоліки.
  4. Визначення параметрів повороткості автомобіля.
  5. Виробничий процес, його різновиди і структура
  6. Відтворення та його різновиди
  7. Джерела існування, побут та різновиди громадянських обов’язків
  8. Договір. Різновиди договору і його основні положення. Договір транспортної експедиції
  9. Евфемізми як різновиди синонімів
  10. Зайченя біжить просто під колеса автомобіля.
  11. Інші властивості та різновиди графів
  12. Класифікація і різновиди відчуттів




Переглядів: 602

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Загальна компоновка автомобіля | Лекція _____

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.008 сек.