Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Зайченя біжить просто під колеса автомобіля.

Зайченя:

Ой, а де взялась машина?!

Під колесами загину!

Автомобіль:

Добре, встиг загальмувати.

Тобі соромно не знати,

Що коли автобус стане,

То дорогу не проглянеш.

Не обходь, а зачекай,

Транспорт той від’їде хай.

А тоді лише іди.

Так уникнеш ти біди.

Виходять.

З’являються троє Поросят.

Ведучий:

Троє жвавих Поросят

Із портфелями біжать.

Підійшли до переходу.

Там червоне. Нема ходу!

А що ж роблять поросята?

Порося 1:

Вперед, ніколи стояти!

Порося 2:

Гей, а ти чого спинився?

Загубив щось чи стомився?

Порося 3:

Пам’ятаю, в школі вчили,

Щоб життям ми дорожили.

Там горить червоне, глянь!

Порося 1:

Що, боїшся? Перестань!

Горить світло без упину,

На дорозі – ні машини,

Тому враз перебігаймо!

Порося 3:

Може, краще зачекаймо?

Порося 2:

Мені соромно за тебе!

Та сміливим бути треба!

Тобі, хочеш, допоможем,

Перебігти разом зможем?

Виїжджає вантажівка

Вантажівка:

Гей, малі, спиніться, стійте!

Переходити не смійте!

Зараз їду я, малята.

Цього соромно не знати!

Світлофор горить для мене.

Світлофор:

Поросятко, ти ж учене.

Як би ти не поспішало,

На червоне щоб не мчало!

Краще трохи зачекати,

Ніж життям ризикувати.

Виходять усі герої.

Світлофор для пішоходів:

Пам’ятайте, пішоходи:

Є для того переходи,

Щоб безпечно вам було!

Порося:

Я здоров’я зберегло,

Бо ходжу лиш на зелене.

Світлофор – це друг для мене!

Світлофор:

Ти вже справжній пішохід!

Бременські музики:

І ми здійсним перехід

Тільки там, де зебра, знак,

Світлофор. І тільки так!

Світлофор:

Пам’ятайте всі навкруг:

Світлофор – ваш вірний друг!

Дотримуйтеся правил строго,

Тоді ви матимете змогу

Здоровими життя прожити.

Всі:

Життям потрібно дорожити!


Додаток до теми «Правила Загартовування»


Читайте також:

  1. V. Антропогенне забруднення навколоземного простору.
  2. Алгоритми захисту цифрової просторової інформації
  3. Аналіз паралельного інтерейсу з DSP-процесорами: запис даних в ЦАП, що під’єднаний до адресного простору пам’яті
  4. Аналіз паралельного інтерфейсу з DSP-процесорами: читання даних з АЦП, що під’єднаний до адресного простору пам’яті
  5. Аналітичні умови рівноваги довільної просторової системи сил
  6. Анатомія параректальних просторів
  7. Бар’єри простору і часу.
  8. Білінійні і квадратичні форми в евклідовому просторі
  9. В українському інформаційному просторі аналітична журналістика також повинна відіграти вже зараз видатну роль: збудувати духовну будівлю українського національного світу.
  10. Векторне канонічне параметричне рівняння прямої в просторі.
  11. Векторні простори із скалярним добутком
  12. Векторного простору




Переглядів: 455

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Звучить музика з мультфільму “Бременські музики”. | Методика загартування.

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.003 сек.