Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Інструкція щодо дій студента під час роботи в дистанційному режимі

Методичні вказівки та завдання

З предмета «Хімія»

 

Для студентів І курсу

Щодо використання елементів дистанційного навчання

за спеціальностями:

- «Технологія обробки матеріалів на станках і автоматичних лініях»,

- «Монтаж і експлуатація електроустаткування і цивільних споруд»,

- «Бухгалтерський облік»,

- «Виробництво двигунів»,

- «Обслуговування і ремонт автомобілів і двигунів»,

- «Розробка програмного забезпечення»,

- «Бухгалтерський облік».

 

 

РОЗГЛЯНУТО ТА СХВАЛЕНО

Протокол засідання

циклової комісії

фізичних і природничих дисциплін

від 20 листопада 2014 № 2

 

Голова комісії ______А.В.Подозьорова

 

 

Херсон, 2014

Методичні вказівки складені на підставі Положення про дистанційне навчання, затвердженого наказом Міністерства освіти і науки України від 25.04.2013 за № 466.

Відповідно до робочої навчальної програми складається додаток до робочої навчальної програми, у якому визначаються назва блоку змістових модулів, назва змістових модулів, розділів, тем навчальної дисципліни.

Основними видами навчальних занять за дистанційною формою навчання є: лекція, семінар, практичні заняття, лабораторні заняття, консультації та інші

Основною формою організації навчального процесу за дистанційною формою є самостійна робота.

Лекція, консультація, семінар проводяться зі студентами дистанційно у синхронному або асинхронному режимі відповідно до обраної форми дистанційного навчання.

Отримання навчальних матеріалів, спілкування між студентами і викладачем дистанційного навчання під час навчальних занять, що проводяться дистанційно, забезпечується передачею відео-, аудіо-, графічної та текстової інформації у синхронному або асинхронному режимі.

Під час опрацювання навчального матеріалу в дистанційному режимі студент діє за інструкцією.

Зміст

 

1. Інструкція щодо дій студента під час роботи в дистанційному режимі……

2. Критерії оцінювання видів виконаних робіт………………………………...

3.Тематичний зміст дисципліни…………………………………………………

4. Завдання для опрацювання тем…………………………………………………

5. Матеріали для опрацювання тем………………………………………………..

6. Список навчальної літератури…………………………………………………..

 


Інструкція щодо дій студента під час роботи в дистанційному режимі

  Отримання завдання Виконання завдання/ зворотній зв’язок
1.Студенти які не мають комп’ютер, або мають комп’ютер без доступу до Інтернету 1. Перед канікулами отримують завдання у викладача в друкованому, або електронномуваріанті. 2. Опрацьовують теоретичний та практичний матеріал самостійно. 3. Готують запитання до незрозумілих питань на консультацію. 1. Студентивиконують завдання відповідно до методичних вказівок ( матеріали завдань з кожної дисципліни ). 2. Студентивиконують завдання у письмовому, або друкованому ( на електронному носії) вигляді та здають на перевірку викладачеві після приїзду до коледжу.
2. Студенти які мають комп’ютер, Інтернет,але не мають неможливості брати участь в дистанційних лекціях з будь-яких причин Студент повинен завчасно створити персональну e-mail адресу для дистанційного навчання, на яку буде отримувати персональні завдання на час дистанційного навчання та з якої буде надсилати відповіді викладачу. Наприклад: ivanov.p.f@gmail.com або stocenko_a_v@mail.ru. Не рекомендується створювати адреси виду pupkin100500@yandex.ru або iro4ka123@mail.ru. Ім’я для реєстрації поштової скриньки має складатися з маленьких латинських літер та цифр, можливість використання інших символів (крапка, дефіс, тощо) необхідно уточнювати під час реєстрації скриньки. 1. Перед канікуламистуденти отримують у викладача: - адресу сайту ХПТК ОНПУ http://college.ks.ua/, де буде розміщено: розклад занять з 16.02.14 по 28.02.14 - адресу ftp://college.ks.ua, електронної методичної бази коледжу; пароль доступу до методичної бази коледжу - адресу електронної поштової скриньки викладача; - завдання та порядок їх виконання 2. Перед канікуламивикладач отримує від студента його електронну адресу, на яку буде надсилати персональні завдання на час дистанційного навчання, відповіді на запитання та результати роботи студента. 1. Студентза електронною поштою надсилає викладачу виконане завдання ( відповіді на контрольні запитання, розв’язки тестових задач, задач та інші форми) на електронну адресу викладача. 2. Студентза електронною поштою задає запитання на не зрозумілі питання. 3. Викладач відповідає на запитання 4. Викладач перевіряє надіслані роботи, відсилає результати перевірки, виставляє оцінку за критеріями.
3. Студенти які мають комп’ютер та Інтернет, та всі можливості участі у дистанційних лекціях Студент повинен завчасно зареєструватись у системі OnWebinar та навчитись її використовувати. Ім’я для входу у систему має складатися з маленьких латинських літер та цифр, можливість використання інших символів (крапка, дефіс, тощо) необхідно уточнювати під час реєстрації. Повне ім’я студента слід вказувати українською або російською мовами з використанням великих літер. Не рекомендується скорочувати ім’я та по батькові до ініціалів. 1. Перед канікуламистуденти отримують у викладача: - адресу сайту ХПТК ОНПУ http://college.ks.ua/, де буде розміщено: розклад занять з 16.02.14 по 28.02.14 - адресу ftp://college.ks.ua, електронної методичної бази коледжу; - адресу електронної поштової скриньки викладача; - адреса доступу до системи OnWebinar. - завдання та порядок його виконання 2. Студент за розкладом занять з 16.02.14 по 28.02.14 присутній на занятті у режимі Вебінару, задає запитання, слухає пояснення матеріалу, дає відповіді на запитання. 3.Для того щоб працювати в режимі Вебінару студенту потрібно в адресну строку Інтернет - браузеру записати адресу Вебінару викладача ( Boronoba.onwebinar.ru ) 4. Перед канікуламивикладач отримує від студента його електронну адресу, на яку буде надсилати персональні завдання на час дистанційного навчання, відповіді на запитання та результати роботи студента. 1. Викладач проводить заняття згідно розкладу за обраною формою дистанційного навчання у режимі Вебінару ( урок - консультація, урок - презентація ), задає запитання, відповідає на запитання. 2. Викладачконтролює кількість присутніх студентів на початку та в кінці заняття. 3. Викладач перевіряє надіслані роботи, відсилає результати перевірки, виставляє оцінку за критеріями.

 

 

ПРАВА ТА ОБОВ’ЯЗКИ СТУДЕНТА

1.1 Студент зобов’язаний самостійно дізнаватись графік проведення занять.

1.2 Студент зобов’язаний відвідувати заняття згідно узгодженого графіку.

1.3 У разі неможливості відвідування занять з будь-яких причин, студент зобов’язаний повідомити викладача листом на його електронну поштову скриньку, а по закінченню терміну дистанційного навчання надати пояснювальну записку.

1.4 Студенти, що з технічний причин не можуть працювати з системою, повинні щоденно переглядати зміст своєї електронної поштової скриньки на предмет інформації та завдань від викладачів. На будь-які листи від викладача студент повинен дати відповідь із зазначенням дати та часу отримання листа.

1.5 Студент має право на подання матеріалів від викладача у форматах, що оговорені в п. 1.1.

1.6 Студент має право листуватися з викладачем стосовно виконання самостійних робіт.

1.7 У разі необхідності, студент має право узгодити з викладачем відпрацювання пропущених занять.

1.8 Студент має право дізнаватись результати контролю своїх робіт


Читайте також:

  1. I. Аналіз контрольної роботи.
  2. II. Вимоги безпеки перед початком роботи
  3. II. Вимоги безпеки праці перед початком роботи
  4. II.ТЕОРЕТИЧНІ ПИТАННЯ КУРСОВОЇ РОБОТИ
  5. III. Вимоги безпеки під час виконання роботи
  6. III. Вимоги безпеки під час виконання роботи
  7. III. Вимоги безпеки під час виконання роботи
  8. III. ПОРЯДОК ПРОВЕДЕННЯ РОЗРАХУНКІВ КУРСОВОЇ РОБОТИ
  9. Internet. - це мережа з комутацією пакетів, і її можна порівняти з організацією роботи звичайної пошти.
  10. IV Етап: Вибір стратегії керування виявленими ризиками й виділення пріоритетних напрямків роботи
  11. IV. Вимоги безпеки під час роботи на навчально-дослідній ділянці
  12. IV. Вимоги безпеки після закінчення роботи




Переглядів: 374

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Методические указания | Критерії оцінювання видів виконаних робіт

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.002 сек.