МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||||||||||||||
Інструкція щодо дій студента під час роботи в дистанційному режиміМетодичні вказівки та завдання З предмета «Хімія»
Для студентів І курсу Щодо використання елементів дистанційного навчання за спеціальностями: - «Технологія обробки матеріалів на станках і автоматичних лініях», - «Монтаж і експлуатація електроустаткування і цивільних споруд», - «Бухгалтерський облік», - «Виробництво двигунів», - «Обслуговування і ремонт автомобілів і двигунів», - «Розробка програмного забезпечення», - «Бухгалтерський облік».
РОЗГЛЯНУТО ТА СХВАЛЕНО Протокол засідання циклової комісії фізичних і природничих дисциплін від 20 листопада 2014 № 2
Голова комісії ______А.В.Подозьорова
Херсон, 2014 Методичні вказівки складені на підставі Положення про дистанційне навчання, затвердженого наказом Міністерства освіти і науки України від 25.04.2013 за № 466. Відповідно до робочої навчальної програми складається додаток до робочої навчальної програми, у якому визначаються назва блоку змістових модулів, назва змістових модулів, розділів, тем навчальної дисципліни. Основними видами навчальних занять за дистанційною формою навчання є: лекція, семінар, практичні заняття, лабораторні заняття, консультації та інші Основною формою організації навчального процесу за дистанційною формою є самостійна робота. Лекція, консультація, семінар проводяться зі студентами дистанційно у синхронному або асинхронному режимі відповідно до обраної форми дистанційного навчання. Отримання навчальних матеріалів, спілкування між студентами і викладачем дистанційного навчання під час навчальних занять, що проводяться дистанційно, забезпечується передачею відео-, аудіо-, графічної та текстової інформації у синхронному або асинхронному режимі. Під час опрацювання навчального матеріалу в дистанційному режимі студент діє за інструкцією. Зміст
1. Інструкція щодо дій студента під час роботи в дистанційному режимі…… 2. Критерії оцінювання видів виконаних робіт………………………………... 3.Тематичний зміст дисципліни………………………………………………… 4. Завдання для опрацювання тем………………………………………………… 5. Матеріали для опрацювання тем……………………………………………….. 6. Список навчальної літератури…………………………………………………..
Інструкція щодо дій студента під час роботи в дистанційному режимі
ПРАВА ТА ОБОВ’ЯЗКИ СТУДЕНТА 1.1 Студент зобов’язаний самостійно дізнаватись графік проведення занять. 1.2 Студент зобов’язаний відвідувати заняття згідно узгодженого графіку. 1.3 У разі неможливості відвідування занять з будь-яких причин, студент зобов’язаний повідомити викладача листом на його електронну поштову скриньку, а по закінченню терміну дистанційного навчання надати пояснювальну записку. 1.4 Студенти, що з технічний причин не можуть працювати з системою, повинні щоденно переглядати зміст своєї електронної поштової скриньки на предмет інформації та завдань від викладачів. На будь-які листи від викладача студент повинен дати відповідь із зазначенням дати та часу отримання листа. 1.5 Студент має право на подання матеріалів від викладача у форматах, що оговорені в п. 1.1. 1.6 Студент має право листуватися з викладачем стосовно виконання самостійних робіт. 1.7 У разі необхідності, студент має право узгодити з викладачем відпрацювання пропущених занять. 1.8 Студент має право дізнаватись результати контролю своїх робіт Читайте також:
|
||||||||||||||||||||
|