Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Критерії оцінювання видів виконаних робіт

№з/п Тема Вид роботи Критерії оцінювання
Органічні речовини як основа сучасних матеріалів. Пластмаси, синтетичні каучуки, гума, штучні й синтетичні 1. Опорний конспект Опорний конспект – 1 бал
2. Тестові завдання І рівень 1- 4 бали ІІ рівень 5 - 6 балів ІІІ рівень 7 - 9 балів Всього: 10 балів
Хімія та їжа. Жири, білки, вуглеводи, вітаміни як компоненти їжі, їх роль в організмі. Харчові добавки, Е-числа. Хімія та здоров’я. Лікарські препарати. Поняття про синтетичні лікарські препарати (на прикладі аспірину). Шкідливий вплив вживання алкоголю, наркотиків, тютюнопаління 1. Опорний конспект Опорний конспект – 1 бал
2. Тестові завдання І рівень 1- 4 бали ІІ рівень 5 - 6 балів ІІІ рівень 7 - 9 балів Всього: 10 балів

Тематичний зміст дисципліни

Розділ. Хімія і життя

 

Тема 1.Органічні речовини як основа сучасних матеріалів. Пластмаси, синтетичні каучуки, гума, штучні й синтетичні.
Тестові завдання.

Тема 2. Хімія та їжа. Жири, білки, вуглеводи, вітаміни як компоненти їжі, їх роль в організмі. Харчові добавки, Е-числа.
Хімія та здоров’я. Лікарські препарати. Поняття про синтетичні лікарські препарати (на прикладі аспірину).
Шкідливий вплив вживання алкоголю, наркотиків, тютюнопаління. Тестові завдання.

 

 

Завдання для опрацювання тем

№ заня ття Назва частин, розділів, тем Кількість годин Види занять: - лекція; - семінар; -практична робота; -лаборатор на робота; (вказати) Завдання для опрацювання тем   Види контролю: -поточний -модульний (вказати) / зворотній зв’язок Примітка
Аудиторні години СРС
 
  Хімія і життя          
Тема 1. Органічні речовини як основа сучасних матеріалів. Пластмаси, синтетичні каучуки, гума, штучні й синтетичні. Тестові завдання.   Лекція. Заняття – презентація 1.Повторити основні положення теорії будови органічних речовин. Вказати основні класи органічних сполук.   2. Опрацювати опорний конспект з теми: сформувати поняття про органічні речовини як основу сучасних матеріалів , про каучуки , гуму , синтетичні і штучні волокна , їх властивості , склад і процес виробництва .   3. Дати у зошиті відповіді на тестові завдання.   1.Записати відповіді на контрольні запитання у зошиті. Відповіді надіслати електронною поштою.   2. Записати в зошит приклади застосування полімерів в народному господарстві, техніці.  
Тема 2. Хімія та їжа. Жири, білки, вуглеводи, вітаміни як компоненти їжі, їх роль в організмі. Харчові добавки, Е-числа. Хімія та здоров’я. Лікарські препарати. Поняття про синтетичні лікарські препарати (на прикладі аспірину). Шкідливий вплив вживання алкоголю, наркотиків, тютюнопаління     Лекція. Заняття – презентація 1. Опрацювати опорний конспект з теми, сформувати уявлення про жири, білки , вуглеводи , вітаміни як компоненти їжі, їх роль в організмі людини . 2. Заповнити таблицю «Харчові компоненти та їх вплив на організм». 3. Приготувати письмову доповідь по Е-числа та їх негативний вплив на організм.   1.Заповнити таблицю в зошиті «Харчові компоненти та їх вплив на організм».   2. Надати відповіді на контрольні запитання в електронному вигляді.  

 

 

Викладач хімії: _____________ /Н.Д. Біденко/

(підпис)

 

 

ВОЗ відділення: _____________ /А.В. Ротань/

(підпис)

 


Лекція

Тема :


Читайте також:

  1. H.2 ВИСЯЧІ ЗАБИВНІ ПАЛІ ВСІХ ВИДІВ І ПАЛІ-ОБОЛОНКИ, ЩО ЗАНУРЮЮТЬ БЕЗ ВИЙМАННЯ ҐРУНТУ
  2. IV. ВИСТАВКА ТА ОЦІНЮВАННЯ РОБІТ
  3. IV. Загальна схема поточного і підсумкового контролю та оцінювання знань студентів
  4. V. КРИТЕРІЇ ОЦІНЮВАННЯ КУРСОВОЇ РОБОТИ
  5. X. Оцінювання виробів та відбір їх на виставку.
  6. А а) робітники
  7. А) загальні критерії
  8. А) Заробітна плата її форми та системи.
  9. А) Заробітна плата, її форми та системи.
  10. Автоматизація проектних робіт
  11. Алгебраїчні критерії стійкості
  12. Аналіз витрат від різних видів діяльності




Переглядів: 425

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Інструкція щодо дій студента під час роботи в дистанційному режимі | 

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.008 сек.