МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Зовнішня швидкісна характеристика двигуна
Якщо прийняти Ne, nн, geн за 100%, зовнішні швидкісні характеристики бензинових і дизельних чотиритактних двигунів розраховуються і будуються на основі даних табл. 2.1–2.4. Таблиця 2.1 Залежність ефективної потужності та частоти обертання колінчастого вала чотиритактного бензинового двигуна
Таблиця 2.2 Залежність ефективної потужності та частоти обертання колінчастого вала чотиритактного дизельного двигуна
Таблиця 2.3 Залежність питомої ефективної витрати палива і частоти обертання колінчастого вала чотиритактного бензинового двигуна
Таблиця 2.4 Залежність питомої ефективної витрати палива і частоти обертання колінчастого вала чотиритактного дизельного двигуна
Для кожного значення частоти обертання колінчастого вала визначаємо крутний момент:
, (2.8) де Nei, nді – відповідно потужність і частота обертання колінчастого вала двигуна згідно із швидкісною характеристикою; і – індекс режиму роботи двигуна. Годинна витрата палива становить:
Gті = 10-3·gei·Nei, (2.9)
де gеі – питома ефективна витрата палива, що відповідає значенням по- тужності Nеі. Годинна витрата палива на режимі холостого ходу становить: Gтх = (0,25…0,30)Gтн, де Gтн – годинна номінальна витрата палива, кг/год. Результати розрахунків параметрів зовнішньої швидкісної характеристики записують у табл. 2.5 і будують відповідні графіки (рис. 2.1 – 2.2). Приклад. Зовнішня швидкісна характеристика дизельного двигуна розраховується на основі характерних для відповідних швидкісних режимів процентних співвідношень основних показників – Ne, nн, geн (табл. 2.2). Для номінального режиму роботи крутний момент становить:
Мд100 = 3·104·235/3,14·2700 = 831,56 Нм.
Аналогічно розраховуємо Мді для рештиа швидкісних режимів. Для номінального режиму роботи годинна витрата палива становить:
Gт100 = 10-3·245·235=57,58 кг/год. Годинна витрата палива на режимі холостого ходу Gтх = 0,27∙Gт100 Таблиця 2.5 Показники зовнішньої швидкісної характеристики двигуна
На основі даних табл. 2.5 будуємо графік зовнішньої швидкісної характеристики двигуна.
Рис. 2.1. Зовнішня швидкісна характеристика бензинового двигуна.
Рис. 2.2. Зовнішня швидкісна характеристика дизельного автомобільного двигуна. Читайте також:
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|