Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Карта пораненого

 

 

Зверху:

Категорія евакуації та список особового складу (якщо необхідний)

Перша графа: Відзначте галочкою відповідний механізм ушкоджень або «Інше» і запишіть свій варіант.

Механізм ушкоджень – Що спричинило ушкодження пацієнта.

Друга графа: Тут можна обвести або позначити лінією ушкоджену зону тіла та пояснити, які там ушкодження. Також можна оцінити процент опіків, використовуючи «Правило дев’яток».

Ушкодження – Який тип(и) ушкоджень є у пацієнта (бажано по порядку від найважчих).

Третя графа: Тут записано життєві функції та коли вони перевірялися. Ознаки/Симптоми – Що ви бачите? Що вам каже сам пацієнт?

Четверта графа: Тут можна записати, яку негайну допомогу ви надавали пацієнтові, та коли. Також – яку іншу важливу інформацію, не зазначену у карті.

Допомога – Що ви зробили. щоб допомогти та стабілізувати стан пацієнта.


Читайте також:

  1. VІ. КАРТА САМОСТІЙНОЇ РОБОТИ СТУДЕНТА
  2. Алгоритми шифрування в електронних картах
  3. Б) Організаційна структура заняття (технологічна карта)
  4. Б) Організаційна структура заняття (технологічна карта)
  5. Види спотворень на географічних картах
  6. Вкладайте всю свою душу щодня у своє життя, щоб вам не було за що картати себе, щоб не було соромно за недобрі і необдумані свої вчинки перед людьми.
  7. Вченння і життєдіяльність Р. Декарта
  8. Географічна карта
  9. Географічна карта, її властивості та сфери використання
  10. Дорожня карта та першочергові пріоритети реалізації Стратегії
  11. ЕКСПРЕС-КАРТА АНАЛІЗУ І ОЦІНКИ УРОКУ ПРАКТИКАНТА
  12. Звукова карта




Переглядів: 3808

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Спосіб №2 | Сортування

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.002 сек.