Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Б) Організаційна структура заняття (технологічна карта)

№ п/п Основні етапи заняття Час в хвилинах Матеріали методичного забезпечення
І. Підготовчій етап
1. 2. 3. Організаційна частина Перевірка вихідного рівня знань Обговорення теоретичних питань та рефератів студентів     Тести для перевірки вихідного рівня знань Таблиці, теоретичні питання
IІ. Основний етап  
4. 5. Виконання самостійної навчально-дослідницької роботи та оформлення протоколу Контроль виконання завдань самостійної роботи Індивідуальні програмовані завдання для самостійної навчально-дослідницької роботи, таблиці, підручники, посібники
III.Заключний етап
6. 7. Перевірка кінцевого рівня знань Аналіз підведення підсумків заняття, виставлення оцінок і балів. Домашнє завдання   Тестові завдання для перевірки кінцевого рівня знань
         

в) Тестові завдання для перевірки кінцевого рівня знань

 

1. Вкажіть відповідність:

Екологічні фактори: Приклади:

1. Абіотичні; а) світло;

2. Біотичні; б) рослини;

3. Антропогенні. в) діяльність людини;

г) тварини;

д) температура;

е) вологість;

є) радіація;

ж) мікроорганізми.

 

2. До функцій променів видимого спектра світла відносять:

А. Синтез вітаміну D у тварин і людини;

В. Теплова дія;

С. Загарна дія;

D. Забезпечення фотосинтезу;

E. Бактерицидна дія;

F. Сигнальне значення для орієнтування у просторі.

 

3. Вкажіть відповідність:

Форми взаємовідносин: Приклади:

1. Хижацтво; а) вовк- заєць;

2. Симбіоз; б) акули – риби-лоцмани;

3. Паразитизм; в) береза – підберезовик;

4. Мутуалізм; г) фасциола – людина;

5. Коменсалізм. д) рак-самітник - актинія.

 

4. Вкажіть відповідність:

Вплив забруднювачів: Ефекти, які викликаються:

1. Токсична дія; а) веде до виникнення мутацій;

2. Онкогенна дія; б) викликає неспадкові вади;

3. Тератогенна дія; в) веде до утворення пухлин;

4. Мутагенна дія. г) викликає отруєння.

 

5. На відміну від поля, природні луки:

A. Потребують втручання людини для постійної підтримки і відновлення видового складу;

B. Є місцем проживання диких тварин і дикоростучих рослин;

C. Характеризуються виснаженням і ерозією плодючих ґрунтів;

D. Має здатність до саморегуляції і самовідновлення;

E. Не має редуцентів;

F. Велика різноманітність видів;

G. B+D+F.

 

6. Серед представників якого класу найменше видів отруйних тварин?

A. Павукоподібні

B. Риби

C. Комахи

D. Ссавці

Е. Ракоподібні

 

7. Функціональна природна система, утворена живими організмами та їх середовищем існування, які пов’язані між собою обміном речовин і енергії, називається:

А. Біоценозом;

В. Агроценозом;

С. Біотопом;

D. Ізолятом;

E. Екологічною системою.

 

8. Вкажіть відповідність:

Особливості будови: Група тварин:

1. Добре розвинені ікла; А. Травоїдні;

2. Ікла відсутні;

3. Сліпа кишка коротка або редукована;

4. Шлунок має кілька відділів; В. Хижаки.

5. Добре розвинені корінні зуби;

6. Однокамерний залозистий шлунок.

 

9. Вкажіть відповідність:

Ознаки тварин: Групи тварин:

1. Серце 2-х або 3-х камерне; А. Холоднокровні тварини;

2. Постійна температура тіла;

3. Мають парні і непарні кінцівки;

4. Дихають тільки атмосферним киснем;

5. Тіло кровопостачається артеріальною В. Теплокровні тварини.

кров’ю по великому колу кровообігу;

6. Температура тіла залежить від

температури навколишнього середовища.

 

10. Вкажіть відповідність:

Особливості групи: Функціональна група:

1. Рослини, деякі бактерії; А. Продуценти;

2. Поглинає готові органічні речовини;

3. Поглинає неорганічні речовини;

4. Хижаки; В. Консументи.

5. Акумулюють сонячну енергію;

6. Джерело енергії – тваринна і рослинна

їжа.

 

11. Головними складовими ланцюгів живлення є:

A. Автотрофи і гетеротрофи;

B. Абіотичні органічні й неорганічні складові середовища;

C. „Живитель” і „хазяїн”;

D. Продуценти, консументи, редуценти;

E. Ареал та абіотичні фіктори середовища

 

12. Здатність до адаптації у сучасних людей варіює в широкому діапазоні, що дає змогу виділити серед них кілька функціональних типів конституційного реагування. Вкажіть тип людини з потенційною схильністю до сильних фізіологічних реакцій, що забезпечують високу надійність при виражених, але короткочасних діях зовнішнього середовища.

А. Спринтер;

A. Астенік;

B. Стайєр;

C. Мікст;

D. Нормостенік.

 

13. Здатність до адаптації тепер варіює в широкому діапазоні, що дає змогу виділити серед людей кілька функціональних типів конституційного реагування. Вкажіть тип організму людини, що здатний стабільно витримувати тривалі й монотонні фізіологічні навантаження.

A. Стайєр;

B. Спринтер;

C. Мікст;

D. Нормостенік;

E. Астенік.

 

14. Для людини існує суворе обмеження в часі перебування на висоті понад 800 метрів над рівнем моря без кисневих балонів. Що є лімітуючим фактором для життя в даному випадку?

A. Парціальний тиск кисню в повітрі;

B. Рівень ультрафіолетового опромінення;

C. Температура;

D. Сила земного тяжіння;

E. Вологість.

 

15. Тридцятирічний чоловік, який слабо пристосований до екстремальних короткочасних навантажень, переселився в екстремальні умови Байкало-Амурська Магістраль. Наприкінці другого року життя в нових умовах він адаптувався до тривалих і монотонних фізіологічних навантажень. До якого конституційного типу відноситься цей чоловік?

A. Спринтер;

B. Мікст;

C. Астенік;

D. Стайєр;

E. Гіперстенік.

 

 


Читайте також:

  1. B. Тип, структура, зміст уроку і методика його проведення.
  2. II. Основна частина ЗАНЯТТЯ
  3. III. Географічна структура світового ринку позичкового капіталу
  4. III. Підсумок ЗАНЯТТЯ
  5. ISO 15504. Призначення і структура стандарту
  6. ISO 15504.Структура еталонної моделі
  7. IV ПІДСУМОК ЗАНЯТТЯ.
  8. IV ПІДСУМОК ЗАНЯТТЯ.
  9. IV. Підсумок ЗАНЯТТЯ
  10. IV. Підсумок ЗАНЯТТЯ
  11. IV. Підсумок ЗАНЯТТЯ
  12. IV. Підсумок ЗАНЯТТЯ




Переглядів: 1054

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
А) Методика проведення заняття | Заняття № 40

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.011 сек.