Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Лекційне заняття

План

1. Правове значення кошторису. Складовi та види кошторисів

2. Поняття та стадії кошторисного процесу

3. Порядок фінансування соціально-культурних заходів

Питання для самостійного вивчення:

1. Порядок фінансування видатків на національну оборону, правоохоронну діяльність та забезпечення безпеки держави.

2. Видатки на утримання органів державного управління, органів місцевої влади та місцевого самоврядування.

Глосарій: кошторис бюджетних установ; кошторисний процес; стадії кошторисного процесу; фінансова дисципліна; кошторисно-бюджетне фінансування.

Питання та завдання для самоперевірки і контролю засвоєння знань:

1. Дати відповідь на контрольні питання:

1.1. Що розуміють під кошторисно-бюджетним фінансуванням?

1.2. Які установи перебувають на кошторисно-бюджетному фінансуванні?

1.3. Що таке кошторис бюджетної установи?

1.4. Яке значення має кошторис для бюджетної установи?

1.5. З яких частин складається кошторис та які відомості він повинен містити?

1.6. Якими є стадії кошторисного процесу?

1.7. Який порядок складання проектів кошторисів?

1.8. Які особливості розгляду і затвердження кошторисів?

1.9. Які особливості виконання кошторису?

1.10. У яких гарантованих розмірах держава забезпечує бюджетні асигнування на освіту?

 

2. Скласти термінологічний словник до теми.

3. Скласти опорний конспект питань для обговорення на практичному занятті.

4.Виконати завдання:

4.1. Використовуючи положення статей 87-89 Бюджетного кодексу України, заповнити таблицю 17.1. «Розподіл видатків на освіту між бюджетами різних рівнів»:

Таблиця 17.1.

Розподіл видатків на освіту між бюджетами різних рівнів

Видатки на освіту, що здійснюються з Державного бюджету України: Видатки, що здійснюються з районних бюджетів та бюджетів міст республіканського Автономної Республіки Крим і міст обласного значення: Видатки на освіту, що здійснюються з бюджетів сіл, селищ, міст районного значення та їх об’єднань  
Ø видатки на спеціалізовані школи (в тому числі школи-інтернати, засновані на державній формі власності); Ø   Ø загальну середню освіту: загальноосвітні навчальні заклади, у тому числі: школи-дитячі садки (для міст республіканського Автономної Республіки Крим та міст обласного значення),спеціалізовані школи, ліцеї, гімназії, колегіуми, вечірні (змінні) школи; Ø   Ø видатки на дошкільну освіту; Ø  

 

4.2. Розробити структурно-логічну схему «Кошторисний процес».

4.3. Доповнити схему «Поняття кошторису та його види»:

 

       
   
 

 


4.4. Доповнити схему джерел, форм та методів фінансового забезпечення освіти:

Фінансове забезпечення освіти

 

Джерела Форми Методи

  Бюджетні     Комерційне фінансування     Кошторисний
                   

               
         

5. Розв’язати тести:

5.1. Кошторис – це:

а) бюджетні асигнування, які видаються бюджетними установами;

б) фінансово-плановий документ, який визначає обсяг бюджетних асигнувань, їх постатейний та поквартальний розподіл;

в) плановий документ, що закріплює одержувачів бюджетних коштів та напрямки їх витрачання;

г) розпис доходів і видатків.

5.2. Які існують види кошторисів?

а) індивідуальний та зведений;

б) поточний та капітальний;

в) економічний та функціональний;

г) постатейний та особовий.

5.3. Кошторис має такі складові частини:

а) доходи і видатки;

б) резервний фонд, таємні видатки;

в) загальний та спеціальний фонд;

г) фонд розвитку, фонд оплати праці.

5.4. Форма кошторису затверджується:

а) Міністерством юстиції України;

б) Міністерством фінансів України;

в) Кабінетом Міністрів України;

г) Державною казначейською службою України.

5.5. Міністерство фінансів України доводить до головних розпорядників бюджетних коштів лімітні довідки про бюджетні асигнування:

а) у тижневий строк з дня прийняття закону про Державний бюджет;

б) у двотижневий строк з дня прийняття закону про Державний бюджет;

в) у тритижневий строк з дня прийняття закону про Державний бюджет;

г) у місячний строк з дня прийняття закону про Державний бюджет.

5.6. Документ, який містить затверджені бюджетні призначення та їх помісячний розподіл, а також інші показники, що згідно із законодавством повинні бути визначені на основі нормативів, і видається відповідно Мінфіном, Міністерством фінансів Автономної Республіки Крим, місцевим фінансовим органом, головним розпорядником, - це:

а) лімітна довідка про бюджетні асигнування;

б) бюджетний запит;

в) бюджетне призначення;

г) бюджетне асигнування.

5.7. Основним документом, що визначає витрати бюджетних установ, є:

а) Державний бюджет;

б) місцевий бюджет;

в) кошторис;

г) фінансовий план.

5.8. У який термін після затвердження розписів відповідних бюджетів повинен бути затверджений кошторис:

а) 10 календарних днів;

б) 20 календарних днів;

в) 30 календарних днів;

г) 40 календарних днів.

5.9. Кошториси підписуються:

а) керівником відділу кадрів;

б) керівником фінансового підрозділу;

в) керівником бухгалтерії;

г) керівником установи.

5.10. Держава забезпечує бюджетні асигнування на освіту в розмірі:

а) не меншому 2 % від національного доходу;

б) не меншому 5 % від національного доходу;

в) не меншому 10 % від національного доходу;

г) не меншому 12 % від національного доходу.

 

Література:

* * *


Читайте також:

  1. II. Основна частина ЗАНЯТТЯ
  2. III. Підсумок ЗАНЯТТЯ
  3. IV ПІДСУМОК ЗАНЯТТЯ.
  4. IV ПІДСУМОК ЗАНЯТТЯ.
  5. IV. Підсумок ЗАНЯТТЯ
  6. IV. Підсумок ЗАНЯТТЯ
  7. IV. Підсумок ЗАНЯТТЯ
  8. IV. Підсумок ЗАНЯТТЯ
  9. IV. Підсумок ЗАНЯТТЯ
  10. IV. Підсумок ЗАНЯТТЯ
  11. IV. Підсумок ЗАНЯТТЯ
  12. IV. Підсумок ЗАНЯТТЯ




Переглядів: 394

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Фінансування охорони здоров’я і фізичної культури | 

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.011 сек.