МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Розрахунки карданного валаДля визначення основних розмірів карданного вала необхідно визначити максимальну частоту обертання карданного вала, відповідну до максимальної швидкості автомобіля. Максимальну частоту обертання карданного вала, відповідну до максимальної швидкості автомобіля, розраховують за формулою де nmax - максимальна частота обертання карданного вала, об/хв; nN - частота обертання колінчатого вала двигуна при максимальній потужності, об/хв; iB - передаточне число вищої ступені коробки передач; k - коефіцієнт. Значення коефіцієнта: - для бензинових двигунів без обмежника максимальної частоти обертання колінчатого вала - k = 1,2; - для дизелів і бензинових двигунів з обмежником максимальної частоти обертання колінчатого вала - k = 1,0. Для визначення основних розмірів карданного вала необхідно також визначити розрахунковий крутний момент на карданному валу на нижчій ступені коробки передач. Розрахунковий крутний момент на карданному валу визначають за формулою Мк=Меmax i1, де Мк - розрахунковий момент на карданному валу, Нм; i1 - передаточне число першої ступені коробки передач. Після визначення максимальної частоти обертання карданного вала й розрахункового крутного моменту на карданному валу з табл. 151 [7] вибирають відповідні розміри перетинів труб карданних валів. Критичну частоту обертання карданного вала визначають за формулою де пкр - критична частота обертання карданного вала, об/хв; DВ - зовнішній діаметр карданного вала, м; dВ - внутрішній діаметр карданного вала, м; LВ - довжина карданного вала, м. Розрахункова критична частота обертання карданного вала звичайно перевершує дійсне значення внаслідок піддатливості опор, неточного балансування вала, наявності зазорів у шлицьових з'єднаннях. Досвід експлуатації показав, що для задовільної роботи карданної передачі необхідно вводити коефіцієнт запасу по критичній частоті обертання:
Таблиця 15 - Розміри перетинів труб карданних валів і їх навантажувальна здатність
Напруження кручення трубчастого вала розраховують за формулою , де кр - напруження кручення трубчастого вала, Па; Wкр - момент опору перетину крученню, м3. Момент опору нестандартного перетину крученню розраховують за формулою допустимі напруження кручення [6]: - для карданних валів легкових автомобілів - [ кр] = 25...55 МПа; - для карданних валів вантажних автомобілів - [ кр] =100...120 МПа. На жорсткість карданний вал розраховують по куту закручування: , (5) де - кут закручування карданного вала, град; Jкр - полярний момент інерції перетину, м4; G - модуль пружності при крученні, Па. Полярний момент інерції нестандартного перетину трубчастого вала визначають за формулою Модуль пружності при крученні - G=8,5×104 МПа [7]. Припустимий кут закручування рівний [ ]=7...8° на один метр довжини [6].
Читайте також:
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|