Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Робочий час водіїв транспортних засобів

Особливий режим роботи — у водіїв транспортних засобів, який визначається Положенням про робочий час і час відпочинку водіїв колісних транспортних засобів, затвердженим наказом Міністерства транспорту та зв’язку України від 7 червня 2010 року № 340 (далі — Наказ № 340). Цим наказом установлено нормальну тривалість щоденної роботи (зміни) — до 10 год. При цьому якщо нормальна тривалість робочого дня охоплює тривалі простої, очікування в транспортному засобі чи на робочому місці або якщо водію треба надати можливість доїхати до місця відпочинку, тривалість робочого дня (зміни) може збільшуватися до 12 год. (за умови, що час управління транспортним засобом протягом зміни не перевищує 9 год.).

Якщо за умовами роботи не можна додержати встановленої для водіїв щоденної або щотижневої тривалості робочого часу, перевізник за погодженням з виборним органом первинної профспілкової організації (профспілковим представником) приймає рішення про запровадження підсумованого обліку робочого часу.

У разі підсумованого обліку робочого часу норма робочого часу за обліковий період визначається множенням норми тривалості робочого часу, встановленої законодавством для водіїв, на кількість робочих днів за календарем 5-денного робочого тижня, що припадають на обліковий період.

Водіям, яким установлено підсумований облік робочого часу, тривалість щоденного (міжзмінного) відпочинку в окремі періоди може зменшуватися до 8 послідовних годин протягом будь-якого 24-годинного періоду, починаючи період із початку робочої зміни. Час, відпрацьований понад норму тривалості робочого часу за обліковий період, вважається надурочним. Статтею 65 КЗпП передбачена тривалість надурочних робіт на рівні не більше 120 год. на рік.

Для водіїв транспортних засобів установлено інші обмеження: надурочні роботи не повинні перевищувати норму на кожного водія 4 год. протягом двох днів поспіль або 75 год. на рік у разі встановлення підсумованого обліку робочого часу чи 100 год. на рік у разі додержання щотижневої норми тривалості робочого часу.


Читайте також:

  1. Cтруктура апаратних засобів ІВС
  2. АВТОМАТИЗАЦІЯ РОЗВ’ЯЗУВАННЯ КОМПЛЕКСУ ЗАДАЧ З ОБЛІКУ ОСНОВНИХ ЗАСОБІВ ТА НЕМАТЕРІАЛЬНИХ АКТИВІВ
  3. Амортизація основних засобів
  4. Амортизація основних засобів
  5. Амортизація основних засобів
  6. Амортизація основних засобів і нематеріальних активів.
  7. Амортизація основних засобів, основні методи амортизації
  8. Амортизація основних засобів.
  9. Аналіз ефективності використання основних засобів.
  10. Аналіз зображувальних засобів. Застосування цілісного аналізу
  11. Аналіз оборотності засобів
  12. Аналіз основних засобів




Переглядів: 496

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Облік робочого часу працівників сфери охорони здоров’я | Облік робочого часу водіїв транспортних засобів

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.014 сек.