МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
АДМІНІСТРАТИВНЕ ПРАВО
КРИТЕРІЇ ОЦІНКИ ЗМІСТОВОГО МОДУЛЯ № 1
КРИТЕРІЇ ОЦІНКИ ЗМІСТОВОГО МОДУЛЯ № 2
КРИТЕРІЇ ОЦІНКИ ЗНАНЬ Кількість балів – 90-100. Знання: студент виявив знання матеріалу предмету, при підготовці використовував чинне законодавство, додаткову літературу. а) знання осмислені, розкриває у відповіді вільне знання чинного законодавства, вміє розкрити зв’язок між чинним законодавством та його практичним застосуванням; б) вільно володіє юридичними термінами; в) активно використовує рекомендовані для вивчення джерела знань (першоджерела, кодекси, законодавство, статті, посібники; г) демонструючи знання фактичного матеріалу, виявляє власне ставлення до вивченого матеріалу; д) може давати мотивовану оцінку явищу, факту, теорії, події суспільного буття; е) демонструє культуру викладу знань: логічна послідовність викладу знань, чітке формування думок, мова і мовлення грамотні. Вміння, навички: вільно володіє знаннями і практичним застосуванням чинного законодавства, практичні завдання виконує впевнено і акуратно, не допускаючи помилок. Читайте також:
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|