МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
АДМІНІСТРАТИВНЕ ПРАВО
КРИТЕРІЇ ОЦІНКИ ЗМІСТОВОГО МОДУЛЯ № 1
КРИТЕРІЇ ОЦІНКИ ЗМІСТОВОГО МОДУЛЯ № 2
КРИТЕРІЇ ОЦІНКИ ЗНАНЬ Кількість балів – 90-100. Знання: студент виявив знання матеріалу предмету, при підготовці використовував чинне законодавство, додаткову літературу. а) знання осмислені, розкриває у відповіді вільне знання чинного законодавства, вміє розкрити зв’язок між чинним законодавством та його практичним застосуванням; б) вільно володіє юридичними термінами; в) активно використовує рекомендовані для вивчення джерела знань (першоджерела, кодекси, законодавство, статті, посібники; г) демонструючи знання фактичного матеріалу, виявляє власне ставлення до вивченого матеріалу; д) може давати мотивовану оцінку явищу, факту, теорії, події суспільного буття; е) демонструє культуру викладу знань: логічна послідовність викладу знань, чітке формування думок, мова і мовлення грамотні. Вміння, навички: вільно володіє знаннями і практичним застосуванням чинного законодавства, практичні завдання виконує впевнено і акуратно, не допускаючи помилок. Читайте також:
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|