Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Приклади використання «позитивних» і «негативних» питань

 

№ п/п «Негативна» постановка питання «Позитивна» постановка питання
1. Ви не допоможете мені у цьому питанні? Ви ж надасте мені допомогу у цьому питанні?
2. Ви не знайдете для мене 5 хвилин? Ви знайдете для мене 5 хвилин?
3. Вас не утруднить це зробити? Ви ж зможете це зробити?

 

Основні види і правила формулювання відповідей

 

Відповідь – це судження, яке викликане питанням. Основними функціями відповіді є:

- зменшення невизначеності, яка міститься у питанні;

- вказування на невірну постановку питання.

При цьому одне і теж питання може мати багато різних відповідей, не рівнозначних за своїми логіко-інформаційними характеристиками. Тому розрізняють наступні види відповідей:

1. За областю пошуку відповіді діляться на прямі і непрямі.

2. За об’ємом інформації розрізняють повні і часткові відповіді.

Знання правил постановки питання і його зв’язків з відповіддю дозволяє сформулювати наступні правила формулювання відповіді:

1. Відповідь повинна бути ясною, однозначною і лаконічною.

2. Відповідь повинна зменшувати невизначеність питання, бути інформативніше ніж питання.

3. При некоректній постановці питання відповідь, за змістом, повинна указувати на цю некоректність.

 

Контрольні запитання

 

1. Визначте сутність поняття «вербальне спілкування».

2. Які загальні правила мовної комунікації Ви знаєте?

3. Які позитивні наслідки при використанні прийому «Ви-підхід» Ви знаєте?

4. Що таке «Я-твердження»? Наведіть приклади.

5. Які Ви знаєте класифікації питань?

6. Роз’ясність правила постановки питань.

7. Які види відповідей Ви знаєте?

8. Які функції у відповіді?

9. Які основні правила формулювання відповіді?

Література: 2, 3, 6, 7, 8, 9, 10, 13, 15, 16, 17, 18, 20, 21, 23, 25, 26, 28


ТЕМА 4. ТЕХНІКА НЕВЕРБАЛЬНОГО СПІЛКУВАННЯ

 

План

4.1. Значення мови невербального спілкування для ділових контактів.

4.2. Міміка. Правила візуального контакту.

4.3. Пози і жести.

4.4. Міжособистісний простір.

4.5. Інтонація і тембр голосу.

 


Читайте також:

  1. H) Орган з питань конкуренції
  2. IV. ПЕРЕЛІК ПИТАНЬ ДО
  3. V. ПРИМІРНИЙ ПЕРЕЛІК ПИТАНЬ, ЯКІ ВИНОСЯТЬСЯ НА ЗАЛІК
  4. VI. Перелік питань для підсумкового контролю знань, умінь та навичок
  5. XIII. Використання амортизаційних відрахувань
  6. А. Розрахунки з використанням дистанційного банкінгу.
  7. АЕРОЗОЛІ ТА ЇХ ВИКОРИСТАННЯ
  8. Активні форми участі територіальної громади у вирішенні питань ММС
  9. Актуальні смуги гідрологічних об’єктів та їх використання
  10. Альтернативна вартість та її використання у проектному аналізі
  11. Аналіз використання встаткування
  12. Аналіз використання капіталу.




Переглядів: 437

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Класифікація питань, правила постановки питань, технології використання питань | Значення мови невербального спілкування для ділових контактів

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.002 сек.